Hei, onko kellään kokemusta työelämävalmennuksesta toimisto- ja hallintatyössä tms? voitteko kertoa, oliko teillä pohjakoulutusta ja miksi menitte ja missä työskentelitte?
työelämävalmennus?
3
435
Vastaukset
- ollut
työelämänvalmennuksessa toimistotöissä, mutta olen ollut muutamaan kertaan työharjoittelussa - liittyen koulutuksiin - erilaisissa toimistotehtävissä. Viimeeksi olin viime vuonna opiskellessani sihteeriksi, olin oman ammattiliiton toimistossa, ja tykkäsin työstäni - se tietty (suurimmaksi osaksi) liittyi opiskeluihini.
Luulisin, että työelänvalmennuksesta jossain ns. sopivassa toimistossa voisi olla hyötyä, jos toimistoala kiinnostaa. Et itse maininnut pohjakoulutustasi ja tavoitteitasi, mutta nehän tietty osaltaan (voi) vaikuttaa työnkuvaan. - toimistolainen85
Olen taloushallinnossa ollut työelämävalmennuksessa, pohjakoulutusta sen verran että juuri ja juuri kauppaoppilaitoksessa taloushallinnon kurssit läpi. Työvoimatoimistosta kaupattiin kyseistä paikkaa. Mukavaa oli ja valmennuksen jälkeen sitten ehdotettiin oikein oikeaa työsopimustakin :)
- ouiytfd
vastauksista. kiinnostaisi mm. henkilöstönhallinto, it-ala, myyntityökin ehkä, erityisesti koneella tekeminen - siis web-sivujen koodaus vaikka. Pohjakoulutus on sos ja terv ala, kulttuurialalta amk. Lama-aikana haluan lisätä liikkuvuutta työalojen kohdalla - sos ja terv alan haluan vaihtaa uuteen ammattiin, kultt alalta ei juuri töitä oikein löydy. haluan tutustua uuteen ammattiin. olen visuaalisesti hyvin lahjakas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764