lisäksi tutkinnon suorittajaksi hyväksyttävältä vaaditaan vähintään kolmen kuukauden kokemus arkistotoimen tehtävistä ja asiakirjahallinnon ja arkistotoimen peruskurssi.
siis toi johonki perustutkintoon. eli kysymmys:
miten pääset työharjoitteluun/saat kosketuksen alaan kun vaaditaan perustutkintoon kokemusta jo``````?`=
arkistonihoito (alalle)
1
378
Vastaukset
- Arkistoija
Maakunta arkisto järjestää kursseja joihin osallistuneilla ja kurssin läpäisseillä on mahdollisuus anoa perustutkinnon suorittamista. Maakunta arkisto järjestää myös perustutkinto koulutuksen. Ainakin minulle kerrottiin näin, kun hain tälläiselle kurssille.
Työkokemuksesta ei mainiuttu mitään, vaikka kurssi onkin tarkoitettu työssäolijoille, mutta minulla ei ole työpaikkaa eikä kokemusta ja minä pääsin kurssille. Minulla on mahdollisuus hakea oikeutta suorittaa perustutkinto.
Maakunta arkistoista yms. voi myös yrittää saada harjoittelu tai oppisopimuspaikkaa, mutta ainakaan meidän kaupungissa ei onnistunut. Suuremmissa kaupungeissa olisi ollut mahdollisuus myös oppisopimukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764