Hei!
Sain kutsun kansainvälisesti arvostetun kuvataiteilijan näyttelyn avajaisiin...ja kun tämä on minulle ensimmäinen kerta, niin kysyn ohjeita, kuinka käyttäytyä ko. tilaisuudessa...eli pitääkö viedä jotain (kukkia??), pitääkö onnitella näyttelystä jne. Saanko asiallisia kommentteja...Kiitos!
Kuinka käyttäydytään?
timppa
4
579
Vastaukset
- taiteilija
Kannattaa viedä esim pullo kuohuviiniä, koska suurin osa taiteilijoista kuitenkin on alkoholisteja.
Juot riittävästi boolia, niin kyllä loppu sujuu ihan itsestään.- masa
Joo kassit täyteen pulloja.
- Kuula
Viet vain itsesi ja oman persoonallisuutesi paikalle ja siinä se on. Lahjuksia ei tarvita, nimi kirjaan ja muutama hyvin valittu kaunis sananen jos siihen on aihetta,niin oikea taiteilija on tyytyväinen.
- joku toinen
Juo pois boolit ja syö lohileivät,
Taitteilijan kohdatessasi hauku hänen taiteensa lyttyyn ja solvaa häntä henkilönä....siitä ne tykkää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784