ja toimenkuvia? sanottakoon että matematiikka ei ole vahvinta aluettani, joten palkanlaskenta ei välttämättä kiinnosta. Voisiko joku kuvailla erilaisia työtehtäviä ja nimikkeitä ja minkälaisissa paikoissa työskennellään? etsin työelämävalmennuspaikkaa uudelta alalta ja kaikki tieto on tarpeen. olisi hienoa jos kuuluisi esim web-sivujen päivitystä, koodausta... kiitoksia!
millaisia työpaikkoja?
4
377
Vastaukset
- päivitystä
tai tekemistä saattaa kuulua jossain paikassa hommiin, mutta se on ihan paikasta kiinni. Itse olen ollut aika monenlaisessa työssä - ja vain yhdessä on ollut yhtenä työtehtävänä firman sivujen päivitystä... Työnkuvathan riippuu aika paljon paikasta, mutta yleisiä juttuja voisi olla esim. kopiointi, puhelimeen vastaaminen, asioilla juokseminen (esim. postireissut) ym. Työtehtävät voivat riippua osittain myös siitä mitä jo osaat - riippumatta entisestä koulutuksesta, esim. jos on hyvä kielitaito saatat jossain paikassa asioida myös ulkomaisten asiakkaiden kanssa joko kirjallisesti tai / ja suullisesti.
- 234567
Vastauksesta. Millaisista paikoista näitä töitä voi kysyä, mikä on se hakusana?
- jo löytänyt
234567 kirjoitti:
Vastauksesta. Millaisista paikoista näitä töitä voi kysyä, mikä on se hakusana?
jonkin paikan, mutta ylipäänsä toimistoista / liitoista / yhdistyksistä voi kysellä paikkaa... En tiedä sen kummempaa "hakusanaa" ;) Onnea etsintöihin ;)
- qwet5yrdftg
jo löytänyt kirjoitti:
jonkin paikan, mutta ylipäänsä toimistoista / liitoista / yhdistyksistä voi kysellä paikkaa... En tiedä sen kummempaa "hakusanaa" ;) Onnea etsintöihin ;)
Kiitos paljon! En ole vielä löytänyt sopivaa, kartoitan aluksi. mutta tuo oli todella hyvä neuvo, kiitos siitä:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774