Lyhytkasvuiset ja kameli juoksevat kilpaa
1
297
Vastaukset
- carita n
Minussa ei tuossa ollut mitään naurettavaa. Itse en ole pitkä enkä ihan lyhytkään, mutta täytyy sanoa että kun on murkku iässä kyse poikakaverista niin se pieni ja suloinen saa aina kaikkien katseet puoleensa, ja herättää miehissä usein uroksen joka suojelee. Taas ne pitkät naiset eivät saa samaa tuuria. Pitempi usein kun poika ja ei herätä muuta kun halua poistua pitkät jalat ovat kuin varsalla ja usein ressukat kävelevät kumarassa häveten pituuttaan. Kaikk tunteman miehet sanovat että pieni ja sievä se olla pitää . Sitten en tiedä itse en ole pahemmasti ajatellut tuollaisia asioita pää asia että saa olla terve oli sitten pitkä tai lyhyt-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764