Minulla vasemmalla puolella päätä aina päänsärkyjä eli 1-2 kerta viikossa.Käyn vielä koulussa,mutta jouduin poissa koulusta tämän takia siksi kyllästyn päänsärkyyn.Epäilen itse,että voi ollakin hortonin päänsärkyä,voisiko olla?Minun oireet ovat vasemmalla puolella päätä,välillä takaraivon särkeä(aamuisin) ja tuntuu ainakin silmän takana alueelta kipuja myös.Tiesin kyllä,että vasemman silmä tulisi heikytynyt säryn takia.Illemmalla ja yöllä ei ole mitään päänsärkyjä tai vastaava vain sanotaan kai päivällä.Päänsärkyni kestää loppumaan tuntista 8tuntiin päivässä.Yritin nukkua edes 8 tuntia joka päivässä,mutta minun vasemman takaraivossa ei sallii nukkua pidemmäksi vaan 5-7tuntia aina.Ajattelin,että pakko mennä lääkärille.Onko ketään kokemusta samanlaisen oireet?Onko hoitoja apua jotakin olemassa?
siis olen aikuisopiskelija vielä.
Kiitoksia vielä vastaustanne..
Minulla päänsärkyjä
2
337
Vastaukset
- migreenikko
Oireesi sopisivat aurattomaan migreeniin. Sinun pitäisi mennä lääkärille, että saisit estolääkityksen ja täsmälääkkeitä. Estolääkkeillä särkypäiviä voidaan saada vähennettyä tai särkyjen kiputasoa laskettua. Täsmälääkkeiden etsiminen on pitkällinen projekti. Harva kai löytää heti sen oikean lääkkeen.
- jos avuksi
vaikuttaa että olisi krooninen otaontelotulehdus,tai sitten nikama lukossa niskassa,mutta nämä vaivaisi päivittäin,migreeni sopeisi paremmin oireihin.tämä on tehokas apu.osta e-epaa sinkkiä b-vitamiinia vahvinta,ja vielä mangneessumia alkuun 2 taplettia 350mg,ja sinkkiä 45mg pari viikkoa,sen jälkeen ohjeiden mukaan.
näillä on jokainen saanut avun migreeniin,joille olen tämän ohjeen antanut,siitä huono kun on säännöllisesti syötävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764