Kun hollolan asuntotalon toimistossa sanotaan että asuntohakemus käsitellään kiireellisenä, niin mitähän aikaa siellä mahdetaan tarkoittaa? Muutenkin jos joku tietäisi vähän kertoa tosta jotain ni ois kiva.
Hollolan asuntotalot
vera75
5
915
Vastaukset
- Piiskanlovi
Hollolan Asuntotalot Oy
http://www.hollolanasuntotalot.fi/yhteystiedot.php
Tietäisikö Irma Rämö?- Wain
Hämeessä, kiireellisenä?
- nopeeta on
Mulla meni 1,5vko kun sain asunnon,ja vieläpä toivomastani talosta :) on kyl aikas nopeeta toimintaa verrattuna meidän entiseen asuntotoimistoon toisella paikkakunnalla.
- Tex Mex
No sitten vain hyvää pääsiäistä toimitusjohtaja Esko Vekkelille tehokkaasta toiminnasta.
- ghjghgj
me saatiin kahdessa päivässä asunto heiltä. Meillä olikin hakemuksen mukana lappu, että päästään jonojen ohi. Mutta silti, nopeaa ja tehokasta toimintaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764