Pidempi nainen?

Pitkä tyttö

Oon 19 vuotias nuori nainen ja pituutta löytyy n. 178cm ja mitat 93-65-95.Oon miettinyt sitä, että mitä miehet ajattelee jos nainen on pidempi? Ihastunut olen ollut ehkä 5 kertaa elämässäni ja kaikki ihastukset ovat olleet vähän yli 175 cm..Eli haittaako teitä miehet jos nainen on muutaman sentin pidempi?

8

604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei oikeastaan väliä

No ei minulle loppujen lopuksi ole naisen pituudella oikeastaan mitään väliä. Voisin kyllä seurustella itseäni pitemmänkin naisen kanssa, tosin useimmat naiset eivät näyttäisi haluavan itseään lyhyempää miestä. Itse olen pituudeltani 182 cm tai 183 cm, joten eipä kovin usein minua pitempiä naisia tule vastaan.

• ihana nainen:)

Itse olen 180 cm pitkä ja käytän ajoittain mielelläni korkokenkiä.Ei miehet ole juurikaan pelästyneet muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.Olen hoikka ja omaan hyvän ryhdin.Pitkät naiset olkaa ylpeitä pituudestanne ja vartalostanne:)Meillä on mitä näyttää ja vaatteet päällämme todella hyvännäköisiä.Kunhan niitä vaan osaa kantaa.Miesystäväni minua 8cm lyhyempi eikä se ole koskaan häntä haitannut.

• 174

Ei tietenkään. Siinähän sitä vasta tuntee itsensä mieheksi, jos itseäni pidemmätkin naiset ihastuvat minuun.

• Hommahan on täysin miehestä kiinni haittaako. Jos sinua ei pidemmyytesi haittaa, niin anna palaa vaan! Olet ihanan pikkuinen ihastuksesi mielestä, oli hän sitten minkä mittainen tahansa, jos hän on sujut mittasi kanssa. Jos ei ole, niin ei suhteesta mitään tule ja se käynee selväksi nopeasti.

Kun senttejä omaan huimat 167, niin arvannet ettei naisen mahdollinen pidemmyys haittaa minua pätkääkään. Tai okei, jos en ylettyisi varvistamatta silittämään naisen päälakea hänen käyttäessään korkokenkiä, voisi haitata. Pitkät kädet omaavana miehenä noin pitkää naista ei vielä ole tullut vastaan.

• 180cm mies

Ei todellakaan haittaa.

• Keskimittainen

Mitä pitempi tolppa, sen himmempi lyhty. On vaan tullu todettua niin usein.

• 18+5

Happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista :D

• D. Saurus

Edellinen viesti kertoi vain typerän keskimittaisen kateudesta ja turhautumisesta.

Minä olen pitkä mies, yli 190 ja minulle sinä et ole pitkä. Tosin mielikuvatasolla preferenssini on pieni nainen, mutta pitkä nainen voi olla erityisen makea, jos hänellä on pitkät kauriin jalat. Jalat eivät saa tällöin tosin olla lihaksettomat.

Mittasihan ovat suorastaan missihaarukan naisellisessa päässä. Hedelmällinen naaras taidat olla.

Älä sinä pituuttasi murehdi. Et voi sille mitään. Kanna varttasi ylpeydellä, sillä ryhti on asia joka osuu silmään positiivisesti aina - pituudesta riippumatta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe