millasta työtä on suunnittelu, tuskin se pelkkkää puhtaaksipiirtämistä on? miten voit osata tehdä jonkun uuden kappaleen niin ettei se ole ihan horisko? siis mun järkeen ei niin paljon luovuutta uppoo ja olen haaveissani suunnittelijaksi (AMK KOULUTUS) ryhtymässä.
koneensuunnittelu
2
230
Vastaukset
- solidw
3Dtä tuo koneensuunnittelu nykyään on, mutta vanhat opit porauksista yms pitävät edelleen paikkaansa jos piirrustuksiin pitää lisätä työohjeita.
AMK koulutus on ihan hyvä pohja, etenkin jos on ollut hereillä siellä cadipuolen kursseilla ja ymmärtää perusteet. - Ihme höpinää...
Selvittäkää vähän noita juttujanne. Taitaa sokea näyttää rammalle polkua... Suunnittelun tärkein osuus on tietää mitä piirtää, ei miten piirtää. Tuo esitystekniikkaa on työkalu suunnitelmien esittämiseen. Ymmärrys suunnittelualan teoriasta ja käytännöstä on tärkeintä omata, jolloin voi niitä koneita ym. suunnitella ja piirtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774