Eduskunta näpäytti nyt Kiviniemeä

Koppavan Kiviniemen tilanne käy päivä päivältä tukalammaksi. Tänään lunta tuli tupaan, kun eduskunnan suuri valiokunta näytti Kiviniemeä. Kiviniemi ei saanut vonkaamiaan valtuuksia,

Eduskunnan suuri valiokunta on antanut poikkeuksellisen tylyn lausunnon Koppavalle Kiviniemelle.

Valiokunta käytännössä tyrmää huomenna euromaiden päämieskokouksessa käsiteltävän EU:n kilpailukykypaketin valmistelun ja kieltää hallitusta osallistumasta tiukempaa yhteistä talouspolitiikkaa ajavaan velvoittavaan sopimukseen.

Kyllä Minkki-Marin leuka väpätti, kun hän kuuli asiasta. Ylpeys kävi lankeemuksen edellä.

6

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tupee on not

Niinpä...Minkki-Mari ja Käteinen olivat valmiita antamaan täystakauksen ei EU:lle vaan rahoistusektorille kuten suurille riskisijoittajille ja pankeille. Tällä takauksen laajentamisella myös suomalaiset olisivat sitoutuneet kattamaan suurpääomasijoittajien riskit.

On se hienoa miten uusliberalistinen hallitus Suomessa (ja muissakin EU-maissa) on veronmaksajien rahoilla valmiita sosialisoimaan suurpääoman riskisijoitusten tappiot veronmaksajien maksettavaksi.

• järkieivoita

Maanpetturi olikin Väyrynen eikä sdp ja tavalliset
      suomalaiset. Minki-Mari ja sen kaver jyrkiboy haluaa
      tavalliset ihmiset elämään leirille, että ne kuluta verovaroja liikaa,
      mutta duunia tietysti pitää leirillä tehdä 10 h päivässä. Tulevaisuudessa.
      tavikset suomalaiset maksaa eu:n makeeta elämää.

• Eenokki V.

Kävipä Kiviniemelle ikävästi. Pilkka osui taas omaan nilkkaan. :)

• Epäisänmaalliset

Kiviniemi on Jäätteenmäen ja Vanhasen ohella eduskunnan suurimpia floppeja. Kaikilla kolmella on oma tyyli ilmaista itseään ja tehdä töitä, ja se on vienyt heistä jokaisen vaikeuksiin. Voisi hyvin ymmärtää ja hyväksyä, jos vain yksi hölmöilee, mutta kolme ja vieläpä samasta puolueesta. Kolme peräkkäistä pääministerifloppia on muualla täysin mahdotonta, mutta kepussa sekin onnistuu.

• Niilo Näätämö
        Epäisänmaalliset kirjoitti:

Kiviniemi on Jäätteenmäen ja Vanhasen ohella eduskunnan suurimpia floppeja. Kaikilla kolmella on oma tyyli ilmaista itseään ja tehdä töitä, ja se on vienyt heistä jokaisen vaikeuksiin. Voisi hyvin ymmärtää ja hyväksyä, jos vain yksi hölmöilee, mutta kolme ja vieläpä samasta puolueesta. Kolme peräkkäistä pääministerifloppia on muualla täysin mahdotonta, mutta kepussa sekin onnistuu.

Kiviniemen rinnalla jopa Anneli Jäätteenmäki näyttää hengen jättiläiseltä.

On hyvä, että Kiviniemen suusta alkoi tulla näitä isoja sammakoita juuri nyt vaalien alla. Näin äänestäjien silmätkin aukeavat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      84
      2605
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1684
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1609
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1227
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe