...nii miten mä saan vanhemmat suostuteltuu ostaa koiran?
tai ennemminki iskän...
äitil ei ois mitää sitä vastaa et meille tulis koira.
Mut miten mä saisin suostuteltuu iskän ostaa koiran? Neuvoja, ja pian!
miten mä saan vanhemmat suostuteltuu...
5
696
Vastaukset
- ...
Joku psykiatri on joskus sanonut ettei ole koskaan tavannut täysin häiriintynyttä lasta, jolla olisi koira. Eli vetoa mielenterveyteen ja vastuunoton kehittymiseen.
- sentään
Se vastuu jää kuitenkin vanhemmille loppupelissä, joten en suosittele noin infantiilin yrittävän hankkia koiraa ennenkuin on älliä päässä ja papereissakin. Kun kasvattaa ensin korvien väliin vastuuntuntoa, niin sitten voi ruveta miettimään koiraa. Rahakysymyksestä ja kuluista nyt vielä puhumattakaan.
- ..tähän
sentään kirjoitti:
Se vastuu jää kuitenkin vanhemmille loppupelissä, joten en suosittele noin infantiilin yrittävän hankkia koiraa ennenkuin on älliä päässä ja papereissakin. Kun kasvattaa ensin korvien väliin vastuuntuntoa, niin sitten voi ruveta miettimään koiraa. Rahakysymyksestä ja kuluista nyt vielä puhumattakaan.
Toivottavasti vanhempiesi suostuttelu ei tuota tulosta, sillä koiran hankinta on melkoisen suuri vastuu (jo rahallisestikin), joka kestää parhaimmillaan reilusti yli 10 vuotta.
Onkohan aiheen aloittaja todella valmis sitoutumaan koiraan kenties viideksitoistakin vuodeksi? Epäilen.. - minä
..tähän kirjoitti:
Toivottavasti vanhempiesi suostuttelu ei tuota tulosta, sillä koiran hankinta on melkoisen suuri vastuu (jo rahallisestikin), joka kestää parhaimmillaan reilusti yli 10 vuotta.
Onkohan aiheen aloittaja todella valmis sitoutumaan koiraan kenties viideksitoistakin vuodeksi? Epäilen..Voi voi laps-parkaa et ole todellakaan valmis hoitamaan ja omistamaan koiraa!En tiedä minkäikäinen olet mutta kirjoituksesi toi esiin kypsymättömyytesi.
- mapsu
Sitten kun vanhempasi ostavat koiran. Koira on AINA koko perheen jäsen ja yhteinen päätös, vaikka sinun nimiisi tulisikin... Vanhempasi joutuvat myös miettimään koiran hankinnan taloudellista puolta (ostohinta ell kulut ruoat verot mahdolliset näyttelyt ja treenit...)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851384Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231188- 49901
- 70880
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50776- 56762
- 101741
- 33702
- 60699