"Petteri Hiienkoski vaatii kulttuuriministeri Stefan Wallinilta (r.), että hän pyytää anteeksi lausuntoaan Älä alistu -kampanjasta.
Wallin kuvaili MTV3:lle kristillisten nuortenjärjestöjen kampanjaa "ällöttäväksi". Kampanjassa seksuaali-identiteettinsä kanssa kamppailevia nuoria kehotetaan olemaan alistumatta homoseksuaalisuudelle".
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/110539-rajua-kritiikkia-stefan-wallinille-”pyyda-anteeksi-bi-annilta”
Hiienkoski kirjoittaa Uuden Suomen Puheenvuorossaan hämmästelevänsä, kuinka uskontoasioista vastaava ministeri Wallin ryhtyy kommentoimaan kampanjaan osallistuneiden vakaumusta.
Hiienkoski kirjoittaa odottavansa, että uskontoministeri kunnioittaisi kansalaisten uskonvapautta ja uskonnollisia katsomuksiaan, vaikkei itse jakaisikaan samaa vakaumusta.
- Stefan Wallinin kannattaisi ehkä jo sen takia, että sattuu vielä olemaan uskontoministeri, tutustua kampanja-aineistoon ja pyytää sen jälkeen kampanjaan osallistuneilta anteeksi sopimatonta kielenkäyttöään, Hiienkoski kirjoittaa.
Rajua kritiikkiä Stefan Wallinille: ”Pyydä anteeksi
12
182
Vastaukset
- Onko Wallin homo?
Syytä olisikin pyytää anteeksi. Anni on hetero ja se on Wallinin mielestä ällöttävää?
- j00 pa j00..
En tiedä , onko Anni on hetero. Bi-tyyppi voi kyllä tekeytyä hetroksi ja kun on kyseessä lahko, se on jopa toden-näköistä. Huomattavalla osalla naisista lienee bi-koke15ilua, eli saattaahan se olla sellaistakin. Tytöt ja naiset ovat läheisemmin, fyysiessä kontaktissa, joten se saattaa, esim. kännissä lipsahtaa seksin puolelelle. Ja jos kivalle tuntui, eikä ollut miehistä kokemusta, saattaakin kääntyä lesboksi.
- Tosimies.
Hänen on syytä erota viimeistään nyt,ensimmäinen virhe oli se että ehdotti muslimeille rukoushuoneita kouluhihin!
Minkälainen muslimimyönteinen homoministeri meillä onkaan?? - Kulttuuriministeriös
Stefan Wallin ei pidä kuin muslimien ja homojen puolta. Muslimeille kouluihin rukoustila, omat uimahalli vuorot jne... Kohta Stefan vaatii homoille kouluihin omia orgianurkkauksia jossa Jani ja Atte voivat helliä itseään. Kaikki jotka kritisoivat tätä erotetaan koulusta.
- Jussuf (se sama)
Vouhoti vouhoti taas. Eihän Wallin sanonut ainakaan lehtitietojen mukaan yhtään mitään Annista, joka on sitäpaitsi keksitty nimi. Ketähän "Annia" mahtaa Hiienkoski tarkoittaa, kun itse videossakin sanotaan että nimi on keksitty?
KDt yrittävät vain kerätä irtoääniä vouhotuksellaan. - AU-STIX-STIX
Tämä Hiienkoski on siis KD-kansanedustajaehdokas...lopulta SELVISI!
- .
Stefan Wallin on ällöttävä vakoleuka hurri. Naaman näkeminenkin jo oksettaa.
On se vaan niin jännää kuinka Suomessa kirkko saa kritisoida ja puhua paskaa kaikista muista mutta kun joku kritosoi kirkkoa, niin silloin: "Ai ai soo soo uskonrauhaa häiritset siinä kun meitä kritisoit".
Hieno nimi muuten tuolla antihomokamppanjalla, "Älä alistu!" Minä ainakin käsitän sen niin, että älä alistu kirkon harjoittamaan fasismiin ja monet ovat neämmä ymärtäneet kamppanjan samoin, jos nimittäin eroamistilastoja tutkitaan.
Ja Kulttuuriministeriös-nimimerkille, tiedän että viestisi on provo mutta silti pitää minun siihen lankeeman. Onko siellä kouluissa sellaisia heteroille tarkoittettuja orgianurkkauksia, jos käymälöitä ei lasketa? Jos ei ole niin miksi sitten joku vaatisi niitä homoille?- kaikki on vinksin vo
Jos minä kritisoin muslimi uskontoa taikka homoja, minulle lyödään joku fobikon leima, taikka rasistileima otsaan ? ! Miksi en saa kunnioittaa suomalaisia kansanperinteitä, elämää, perhearvoja taikka joulujuhlia kouluissa ?
- Jussuf (se sama)
kaikki on vinksin vo kirjoitti:
Jos minä kritisoin muslimi uskontoa taikka homoja, minulle lyödään joku fobikon leima, taikka rasistileima otsaan ? ! Miksi en saa kunnioittaa suomalaisia kansanperinteitä, elämää, perhearvoja taikka joulujuhlia kouluissa ?
Hullu kysymys, kun kukaan ei ole kieltänyt. Jos joku kieltäisi, voisit kysyä "miksi", kun taas kukaan ei ole sinun kunnioituksen kohteitasi ollut filtteröimässä, niin on pelkkää demagogiaa kirjoittaa tuollaisia "miksi"-lauseita.
Onko persujen keskustelulogiikka aina vättämättä sellaista, että he vastaavat jos ei kysytä, ja kysyvät jos ei ole vastaamista?
- Wallin on ällöttävä
läjä paskaa. Sehän on tiedetty jo pitkään. Mutta kuinka syvällä homojen ja muslimiterroristien perseessä wallinin kieli on, on selvitettävä kysymys.
- NL tulossa
Wallin on oikeassa! Heterot on ällöttäviä ja typeriä. Ovat antaneet homojen nousta valtaan ja kohta heteroiden olot ovat kuin keskitysleireillä.
Neuvostoliittokin kielsi Raamatun lukemisen. Sama meno nyt Suomessakin. Ettekö tyhmät heterot tajuu mitään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796