Eikös asia Timo Flink ja Antti V(aletohtori) Kantola niin että sapattia voi viettää lepopäivänä ja olla Taivaan Isän kanssa yhteydessä olematta adventtikirkon organisaation maksumiehenä?
Eikö sapattia voi pyhittää uskomatta että sunnuntai pedonmerkki tulee sitten "joskus" hamassa tulevaisuudessa vuoden 1844 jälkeen?
Uskovatko muut protestantit että sunnuntai olisi pedonmerkki ja sapattikäsky loistaisi kirkkaimpana Taivaassa?
Ovatko "tohtorit" erimieltä?
6
101
Vastaukset
- korjaus
Uskovatko muut protestantit että sunnuntai tulisi olemaan pedonmerkki ja sapattikäsky loistaisi kirkkaimpana Taivaassa?
Pedonmerkki => helvettiin joutuva!- PYH!
muut protestantit = luopiot
Ajan merkit ovat selvät, se ei ole Japani tai Libvya vaan tällä palstalla. Enää eivät
uskovat vedä yhtä köyttä ei-uskovien propagandaa vastaan, vaan lepopäivän
vastustajat muodostavat yhteisen rintaman sapattia vastaan. Adventistien näky
tuntuu alkavan toteutua: sapattiajattelu (sinetti) on leimaa-antava uskovaisille ja
sapatin vastustaminen yhdistää uskossaan rappiolle ajautuneita ynnä muita
jumalattomia. He hurraavat pedolle, kun se aikanaan julistaa sunnuntailain -
he nauttivat siitä, että voivat siten vastustaa sapatinvastustamisen kautta niitä,
jotka pitävät elävän uskon ja Jumalan käskyt.
// Eikös asia Timo Flink ja Antti V(aletohtori) Kantola niin että sapattia voi viettää lepopäivänä ja olla Taivaan Isän kanssa yhteydessä olematta adventtikirkon organisaation maksumiehenä? // (Kukahan kirj.?)
Taidan sittenkin liittyä Adventtikirkkoon. Sillä näyttäähän siltä, että sapatista
todella muodostuu vedenjakaja. Toiset sapattiasian kautta pilkkaavat Jumalaa ja toiset ovat lepopäivän puolesta. Jumalattomat järjestäytyvät riviin sapattia vastaan. Alkaa olla ilmeistä, että sapatti on Jumalan sinetti ihmisissä ja sapatin vastustaminen pedon merkki toisissa ihmisissä. Enkä minä sitäkään ymmärrä, miksen saisi antaa Jumalan käyttöön hieman aineellista hyvää, kun olen Häneltä saanut kaiken hengellisen hyvän.Kantola:
"... Taidan sittenkin liittyä Adventtikirkkoon...."
Kuinka monta vuotta sinä sitä oikein olet harkinnut?
Jos a-kirkon oikeassa oleminen olisi ollut ilmiselvää, kaipa olisit voinut tehdä päätöksen jo aikoja sitten?
Vai oletko niitä, joista on kirjoitettu: "...ulkopuolella ovat pelkurit..."???- Samaa mieltä
Näyttävät teologit Kantola ja Flnk olevan sovinnollisesti samaa mieltä, niinkuin
kristittyjen pitääkin pyrkiä sovittelevia olemaan. Mutta te samat, jotka tahdotte
nähdä heidän olevan eri mieltä, pilkkaatte heitä siitä, jos ovat samaa mieltä.
Nooh, ei Jumala teitä kuumin kivin heitä muttei suklaasydämiäkään teille viskele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa532159En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311680Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3701489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474- 101474
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681327- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81034- 811002
- 20969