Teen opinnäytetyötä aprillipäivän perinteistä, joten olisi hienoa jos kirjoittaisitte nyt tännekin omia mielipiteitänne ja kokemuksianne aprillipiloista. Olisi mielenkiintoista saada tietää esimerkiksi seuraavia asioita:
1. Mitä mieltä ylipäätään olet aprillipäivästä ja -piloista? Turhaa, hauskaa, ärsyttävää?
2. Teetkö aprillipiloja tai oletko itse joutunut aprillatuksi? Millaisia tekemäsi/kokemasi aprillipilat ovat olleet?
3. Kiinnitätkö huomiota median aprillipiloihin? Mitä mieltä olet niistä? Parhaiten mieleenjääneet?
4. Ja vielä taustatiedot(ei pakolliset): sukupuoli ja ikä?
Kiitokset vastauksista!
Teen tutkimusta aprillipiloista - nopea kysely!
silliä ja kuravettä
2
212
Vastaukset
- vaihtovirtaa.
Hervannassa (Manse) teekkarit jako lappuja, että sähkölaitteiden töpselit on käännettävä toisinpäin,koska virran suunta muuttuu 1.4.xxxx.
Kuten vaaleistakin huomasi, pöljimmät tekivät niin.
PS. pöljä äänestäjä=Nukkuva - j k
vai teet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774