Hei! Olen tekemässä opinnäytetyötä päihteiden käytöstä ja haluaisin tehdä pienen leikkimielisen gallupin teille 13-18 v pojille ja tytöille. Tämä on minulle tärkeää, joten olisi kiva jos voisitte auttaa minua tässä ja käyttää tähän pari minuuttia aikaa. Vastaukset menevät ehdottomasti ainoastaan opinnäytetyöhöni eikä mihinkään muualle.
KYSYMYKSET:
a) Sukupuoli?
b) Ikä?
Alkoholi
c) Minkä ikäisenä aloitit juomisen?
d) Kuinka useasti juot? Kerran kuukaudessa, 2 kertaa kuukaudessa, 3-4 kertaa kuukaudessa vai joku muu? Jos vatauksesi ei ole mikään näistä, nii kerro kuinka useasti juot?
Tupakka ja nuuska
e) Minkä ikäisenä aloitit tupakoimisen ja/tai nuuskaamisen?
d) Kuinka useasti poltat ja/tai käytät nuuskaa? Askillisen/purkillisen päivässä, puoli askia/purkkia, ¼ osa askia/purkkia vai vähemmän? Jos vastauksesi ei ole mikään näistä , niin kerro kuinka useasti poltat/nuuskaat?
Huumeet (mikä tahansa)
e) Minkä ikäisenä aloitit huumeiden käytön?
f) Kuinka useasti käytät? Päivittäin, muutamia kertoja viikossa vai satunnaisesti (silloin tällöin, juhliessa jne.)?
g) Mitä huumetta/huumeita käytät?
h) Miksi käytät alkoholia/nuuskaa/tupakkaa/huumeita? Kerro jokaisesta erikseen. Vain siksi, että se on hauskaa vai onko siihen joku muu syy?
i) Kuka hakee sinulle alkoholia/nuuskaa/tupakkaa?
Vastaa niihin kohtiin, mitä käytät. Laita vain kirjain ja vastaus esim. a) 15-vuotiaana
KIITOS HURJASTI JO ETUKÄTEEN!!
GALLUPPI !!
anskuti
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764