niitä, jotka tupakoivat, roskaavat ja kuseksivat puskiin Hollolassa Hollolanraitin varrella olevalla leikkipaikalla. Terveystien ja Kansankujan tuntumassa. Leikki kerrostalojen keskellä ja silti varmaan ala-asteikäiset pojat remuavat joka ilta, v**ttua lauletaan ja röökiä vedetään. Ja toi puskiin kuseksiminen! Siinä on kasvatus mennyt just niinku pitikin!
Vanhemmat, ovatkohan juuri sinun "pilttisi"
ghjghjgj
2
131
Vastaukset
- säälittävä huara
Hyvin todennäköisesti.
Mutta katsos kun mä en pyri olemaan ensisijaisesti lapsilleni vanhempi vaan niiden kaveri. Siis sellainen kaveri joka hakee alaikäiselle tyttärelleenkin alkosta viinipullon, naiivisti luulleen että se juominen jää siihen. Tietysti tiedän että tämä ei ole tapaus, mutta haluan olla lapseni paras kaveri enkä tylsä vanhempi. - Anonyymi
Liikaa lellitään lapsia. Ostetaan kaikki mitä ne haluaa. Tiettyjä ihmisiä annetaan vapaus häiriköidä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764