yksin omassa maailmassani
antaa katseeni seurata vihertävän
pellon kasvua
ummistaa silmäni ja ajautua
omaan pieneen saareeni
jonka ympärillä joki virtaa
siellä lepää ajatukseni
maailmani on niin pieni
sinne mahtuu silti vielä
joku
joku joka varovaisesti
kuljettaa minua
elämään
oppia näkemään
toisenlaisen maailman
tulla ulos
itsestäni
pienestä saarestani
joka ei koskaan ollutkaan
minun
vain ajatuksissani vesi virtaa
ja pelto viheriöi
sillä silloin tulet sinä
avartamaan maailmaani
Nyt minun täytyy saada olla yksin
8
90
Vastaukset
- yhdessä näinkin...
yksin omassa maailmassani
niin sinä olet juuri siellä
minun kanssani... - Liona32-
yksin ollessakin voi tuntea toisen
läheisyyden, olematta silti yhdessä.
Kiitos, noinkin sen voi sanoa, lisää sanontoja sanaiseen "aarrearkkuuni" - aabel
terve, paljon haaveita, kivasti kirjoitat, joskus se toinen voi sinua kaventaakin, samalla avartaessaan.
- Liona32-
Osuit oikeaan aabel, en osaa päättää, ollako vai eikö olla.... yksin
En silti halua kaventua ja kuka voisi minua avartaa?? Olenhan mahdoton!!
Kiitos kivasta vastauksestasi!
Runo - sisäisestä maailmasta,joka kenties välillä ahdistaa että haluaisi luoda katseensa kuin elämänilonsa,sinne jossa näkee Elämää ja jota edes hetkeksi voisi koskettaa ; jotta taas jaksaisi.
Joskus meillä on sisällämme kuin suljettu saareke mutta jota kuitenkin haluaisi avartaa - antaa seesteisen veden virrata turvallisisesti poukamaansa - ettei jäisi oman itsensä vangiksi.
Runo - voi olla myös eräänlainen kutsu,omasta itsestään nähdä vastarannan tulija ... lipua viriävässä veessä elämänlaineisiin.- Liona32-
Miten hieno vastaus dolan, käyt perusteellisesti läpi
runon sisällön ja löydät uusia erilaisia vaihtoehtoja
runon sanomaan.
Et ole vain hyvä runoilija, vaan osaat myös tulkita runoja silleen
ettei runon rakenne kärsi, pikemmin päinvastoin.
(Me jotka rakastamme runoutta)
Kiitos kommentistasi ja aurinkoista keskiviikkoa. joskus tarvii vain lähteä pois
ei kauas
vaan omaan sisimpään
punnita sydäntään
kuunella sen kuiskintaa
ja tulla lopulta pois
sitä sateenkaari siltaa myöten
luoksesi
sillä se silta on vain
kullasta kultaan välillä ...
olet tutkaillut sisämpääsi todella hienolla runolla
ja siinä monta hyvää kohtaa mihin takerruin
jotka tekevät tästä suorastaan häikäisevän
mihin vain sinä pystyt
joten hyvä upea liona !!!- Liona32-
Haloo runo64 älä lopeta kirjoittamasta tänne, meitä on monelaisia
kirjoittajia ja KAIKKIA TARVITAAN, niinkuin sinuakin. Tämä palsta
on vain hiljentynyt mutta siinä on se hyvä puoli ettei ole riitaa ja kiusaamista. (tämä oli vastaus siihen kun omaan runooni vastasit ettei tänne kannata kirjoittaa) mutta
voihan kirjoittaa ihan vain itsensä vuoksi.
Osaat aina vastata runoillen takaisin jota minäkin toivoisin osaavani, itselleni aiheuttaa
pelkän kommentin antaminen probleemia, tuntuu siltä kuin sanat tarttuisi kurkkuun.
Kiitos hienosta vastauksestasi ja oli mukavaa kun ymmärsit mitä tarkoitin runollani.
Tää syntyi pääsiäisaikaan kun oli liikaa hälinää ja menoa ja tunsin että tarvitsen omaa aikaa.
Täällä on keväisen aurinkoinen sää, sitä toivon sinnekin missä lienetkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa522100En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511436- 101394
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681305- 121098
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81014- 81982
- 20969