Alan vaihto kiinnostaa ja henkilöstöneuvottelijan työ kiinnostaisi. Kertoisitteko alalla olevat/olleet työnkuvasta, palkkauksesta ja työntekijöiden ikähaitarista.
Asiallisista vastauksista kiittäen!
Henkilöstöneuvottelija
3
588
Vastaukset
- stressiä luvassa
henkilöstöneuvottelijan työ vaatii stressinsietokykyä ja kykyä tehdä useita asioita yhtä aikaa. joustava täytyy olla, koska työpäivät usein venyvät eikä ruokataukoja ehdi pitää. erittäin asiakaspalveluhenkinen tulee myös olla, koska on yhteydessä sekä työntekijä- että yritysasiakkaisiin.
työtehtäviä voivat olla mm. työnhakijoiden haastattelu, työntekijätilausten täyttäminen, uusasiakashankinta (=palvelun myynti yrityksille), työsopimusten teko, työtodistusten yms. kirjoittaminen, palkanlaskentaakin voi kuulua mukaan (silloin täytyy olla perillä laeista ja tes:sista). jos työhön kuuluu päivystystä työajan ulkopuolella, on varauduttava siihen, että tilauksia saattaa tulla yömyöhään tai aamuvarhainkin, mikä tarkoitta sitä, että olet itsekin kuin yrittäjä, kun täytyy alkaa töitä tehdä heti tilauksen saapuessa.
palkkaus erään tes:n mukaan 1772e/kk. - jokuvain123
Minkä tes:n mukaan menee henkilöstöneuvottelijan palkkaus?
- satulaattori
Hei,
toimin itse henkilöstöneuvottelijana..palkkani menee PALTA:n mukaan...riippuen kokemuksestasi ja alueesta jolla asustelet :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774