En ole vaan tullut eteen vertaista kirjailijaa/kirjaa joka voittaisi tai ainakin yltäisi samalle tasolle kuin Jane Austenin Ylpeys ja ennakkoluulo ( muutkin teokset) tai Charlotte Brönten Kotiopettajattren romaani. Uusista kirjailijoista olen tykästynyt Stephenie Meyerin Twilight sarjaan ja Vieras-kirjaan. Mutta onko muita?? Ennen luin paljon, mutta nyt se on vähentynyt kun olen vain kerta toisensa jälkeen törmännyt tylsiin kirjoihin. Janoan lukea uusia HYVIÄ kirjoja, mutta niitä ei vain tunnu löytyvän. Eikö nykyajan kirjailijat osaa kirjoittaa kunnon romanttisia kirjoja? Toki vanhatkin teokset käyvät. Kunhan nyt löytäisin jotain tähän romantiikannälkääni! Auttakaa ihmiset pliis! Vinkatkaa jotain teoksia, jotka olisivat edellämainittujen kirjojen kaltaisia. Olen ylen kiitollinen sinulle joka autat! :)
Austen, Brönte, Meyer
Austen_fan
0
67
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764