lottovoittajalle! Hyvä, että molemmat päävoitot tulivat Lappiin.:)
Onnea
15
789
Vastaukset
- ketun marjat
kyllä tuntuu noissa onniteluissa karvas sävy olevan, onnittelija oli toivonut voittoa itselleen.
- onnittelusoittaja
Kaikkihan me toivomme voittoa itsellemme, mutta osaamme iloita myös muiden voitosta.
- nöyränä jatkava
Kiitos kovasti. Emme anna nenän nousta pystyyn saamamme rahan vuoksi. Nyt vain täytyy pitää pää kylmänä. Meitä on Veikkauksen taholta varoitettu erikoisesti tulevista mahdollisista "ystävistä", jotka loppupeleissä olisivat ne kaikkein rankimmat "keinjolla millä hyvänsä" pelaavia osille pääsijöitä.
.- kukhaan son
Olisi ollut helpompi katheuen kansa, jos olis menny Keravalle.Nyt on vaiva.
- ei voittanut.
ÄÄH. no onneks olkoon. Minä jatkan hammasten kiristelyä.
Lupaa juhlia minunkin edestä.
Onnea karessuvantoon. Meni ihan oikeaan osoitteeseen
- 1725000
Taisi mennä ensi kerran loton historiassa Enontekiön kuntaan.
- jooöööäää
Kohta alkaa uusia pirun hyviä kaveria tulemaan kun rahaa jollain on...
- väylänvartinen
Paljastetaan sen verran, että voittaja on naisihminen. Olen todella onnellinen hänen ja hänen perheen puolesta. Meni todella oikeaan osoitteeseen.
- jo se vaan on silläl
jaa että naisihminen? justhan net lehessä kerto, että se on mies tunturista, jolla ei ollu hoppua tarkastaa lipuketta.
- Jytkyjen jytky
Eijjole mies voittanu, kyllä son naisimmeinen karesuvannosta, jota onnisti. Hevosmiesten tietotoimistosta kuulin. Ja son varma tieto. Ihan satavarma :D
- vähän tietoa
Jytkyjen jytky kirjoitti:
Eijjole mies voittanu, kyllä son naisimmeinen karesuvannosta, jota onnisti. Hevosmiesten tietotoimistosta kuulin. Ja son varma tieto. Ihan satavarma :D
Ei se ole tainnut mennä Enontekiölle seku vain kirjoittelevat.
- kyllä vain on
vähän tietoa kirjoitti:
Ei se ole tainnut mennä Enontekiölle seku vain kirjoittelevat.
Nojohan tuon tyhmäkin huomaa kohta on uusi Autokin pihalla.
- kokeri
Mitä sitte jos on! Hän on voittanut tekee rahoilla mitä lystää .kaikkihan me jotka lottoamme olemme siinä toivossa että voitto tulee.
- piia v.61
Onnitelkaa minua täytin 5.6 niin paljon kuin 50 v.
Olen saanut energiani teiltä sieltä kuitenkin,vaikka
nykyisin asunkin pääkaupunkiseudulla.
Rakkaat ystävät terveiseni teille piialta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319