Onko normaalia?
Ero tuli, kun akka lähti vieraan mukaan. Nyt olisi yksi nainen kiikarissa, mutta hän ei ala kuulemma lapsileikkeihin ollenkaan.
Kaduttaa kun tein lapsia
13
703
Vastaukset
- ruokot rästissä
sama vika
- Maan_äiti
Oletko siis yksinhuoltajaisä?
- Naukumaija x 2
Et kait sinä kadu sitä mikä on parasta minkä pystyit tulevaisuudelle antamaan , siis LAPSESI ! Jos keskittyisit heihin välillä etkä omaan surkutteluusi.
- köysikö ratkaisu?
Lapsiini olen kskittynytkin. Mutta kun tämä perheleikki ei olisi ollut minun juttu. Jäi oma elämä elämättä.
- Naukumaija x 2
Voi hyvänen aika kuinka vanha sinä nyt olet? . Koko ajanhan sinä elämääsi elät. Siitä vaan muodostui tämänlainen tällä hetkellä.
Ja jos et todella lapsiasi halua, niin laita heidät sosiaaliviranomaisten kynsiin. Saavat sijaisvanhemmat tai paikan perhekodissa. Täten heidänkin elämästään muodostuu tosi jännittävä. - kyllä se siitä
En minäkään olisi halunnut alkaa yh äidiksi mutta niin vain kävi. Suomessa on kymmenittäin naisia jotka arvostavat yh isiä. Minäkin nostan hattua sinulle. Olet mailman paras isä lapsillesi. Ja naisten pitää ymmärtää, että lapsesi on osa sinua ja he kuuluvat pakettiisi. Jos he eivät sitä hyväksy niin ne naiset ei ole sinua varten tarkoitettuja. Oletko saanut tukea lastenhoitoon?? Esim tukiperhettä johon lapsesi menevät vaikka kerran kuussa viikonloppuna jolloin saat itsellesi aikaa ja voit elää sitä omaa elämääsi joka jäi mielestäsi elämättä vaikkakin elät sitä joka päivä. Tai onko sinulle tarjottu mitään tukipalveluita jos ei niin ota rohkeasti asioista selvää ettet pala loppuun. Ja köysi ei todellakaan ole mikään ratkaisu. Mieti ketkä sinua jäävät kaipaamaan. Voimia.
- kysymys qluu
Onko sinulle ylläkirjoittava tarjottu kisrjoituksellista tukiopetusta aikanaan peruskoulussa, vai aliitko heti synnytyskoneeksi ja koulut jäi??
-Jos sinua ei koulussa opetettu oikeaoppiseen ja selkeään tekstintuottamiseen, tee kantelu, ja ota rahat pois.
Yh:t ja mammat yleensäkin on kyllä vähän vajaita.- .........
Mikä mielestäsi yllä olevan kirjoituksessa on väärin? Taidat itse olla vajaa. Kannattaa mennä itseesi ja miettiä mitä vikoja sinussa on.
- yh*
Ööö..Mitä kisrjoituksellista? mitä tarkoittaa aliitko? Ymmärrän, että sinua harmittaa, kun et itse ole tukea ajoissa saanut, mutta en usko, että asiaa helpottaa omien vajavuuksiesi paljastaminen täällä.
- hahhhaaaaaa
yh menee vaan moppaan lattiota ja illalla jakamaan isoa horoa lähikuppilaan viiksekkäälle alkkismiehelle..
- yh*
Älä nyt sentään paljasta omista fantasioistasi liikaa tällaisella keskustelupalstalla. Jos sinä olet viiksekäs alkkismies ja haaveilet tuollaisesta naisesta, täytyy todeta, että emme sopisi mitenkään yhteen enkä ole kiinnostunut, sorry.
semmonen akka joka ei sun lapsia hyväksy kannattaa nakata kiertoon.pidä huoli lapsistas ja ole mies.naisia tulee ja menee mut semmosta rakkautta mitä lapset sua kohtaan tuntee on loputon.
- oravanpyörä 2011
Joo...eli elämän pitäisi pyöriä penikoiden ympärillä'? eikö aikuiset tätä maailmaa kuitenkin pyöritä..
Vittuako teette kersoja jos ei ole varmuutta, että suhde kestää ne mukulat.
Eroja tulee vitusti suomessa, ja jos ei tule eroa, niin ihmiset ovat perheissä onnettomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa562198En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321694Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3721496- 101484
Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141474Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681337- 121108
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul81044- 861029
- 20969