Tämä kostautuu

katastrofikatainen

Veikkaanpa, että Kataisen kataluus kostautuu jo lähitulevaisuudessa. Kansalaiset suuttuu tosissaan, ja Perussuomalaisten kannatusluvut jatkaa nousuaan. Ensi vuonna persut valtaa kunnat kunnallisvaaleissa, ja seuraavat eduskuntavaalit kolme vuotta myöhemmin nostaa heidät Suomen suurimmaksi puolueeksi.

Jos Portugal-paketista olisi suosilla luovuttu, ja PS otettu hallitukseen mukaan, olisi tilanne saattanut olla toisin, ja persujen kannatus jumiutunut nykytasolle. Sitä saa mitä tilaa. Katainen tullaan muistamaan Kokoomukselle aiheuttamastaan katastrofista.

Ja persut nauraa paskaista naurua !

7

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin tulee käymään.ja nämä tukipaketit tulee kuseen.se on sama ku polttas ne rahat.suomi tulee velkaantumaan seuraavan 4 v aikana niin rajusti et tavalliset kansalaiset tulee olemaan tosi kovilla.herrat kyl pistää osansa taskuun.mut päitä rupee tippuun ku meno jatkuu vaan.katkeaa se selkä joskus vielä tälläki kansalla.ja kreikka mellakat on pientä niihin karkeloihin verrattuna.kookomus tuhoo tän maan.mut ollaan me pahemmastaki noustu.

• P.S.

Soini sano ennen vaaleja Pinokkiole J Käteiselle , että ei mene hallitukseen jos portukalipaketti menee maksuun. Piti sanansa.
      Oppositiossa on nyt semmosta väkeä , etä kunniansa kuulee hallitus jos mokailevat. Tulee 4 hauskaa vuotta.

112 hallitusjäsentä = hätä hallitus

• Nyt riitti

Persut petti äänestäjät ja Soini toisen kerran peräkkäin eduskuntavaaleissa.

• Höpö höpö

AINOA puolue/poliitikko joka pitää kiinni siitä mitä luvannut. Kaikki muut pyyhkineet perseensä vaalituloksella. Äänestämällä ei voi vaikuttaa se on nyt nähty.

Höpö höpö kirjoitti:

AINOA puolue/poliitikko joka pitää kiinni siitä mitä luvannut. Kaikki muut pyyhkineet perseensä vaalituloksella. Äänestämällä ei voi vaikuttaa se on nyt nähty.

"Äänestämällä ei voi vaikuttaa se on nyt nähty."

Itse asiassa voi. Se oli pienestä kiinni, ettei saatu perussuomalaisia suurimmaksi. Jos olisi, tilanne olisi tyystin toinen kuin nyt. Joudumme odottamaan vielä. Ensi vuonna PS valtaa kunnat kunnallisvaaleissa, ja vasta kolme vuotta sen jälkeen on lopullinen totuuden hetki, seuraavat eduskuntavaalit.

Nykyhallitus tulee kusemaan ja rypemään juttunsa niin pahasti, että oppositio, eli ts. perussuomalaiset nousee pakostakin suurimmaksi puolueeksi.

• Miksi odottaa

uudet vaalit heti tavoitteeksi. Pelkkä puhdas peli ei riitä nyt se on nähty. Kunnon hässäkkä pystyyn. Paljon ääniä heti luvassa takinkääntäjien puolueista.

• barrikadeille

Kokkarit eivät kanna minkäänlaista todellista vastuuta tekemisistään. Kansa niistä vastaa ja maksaa.

Luuseripuolueiden hallitus on vain kaatamista vailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      68
      2411
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1779
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1614
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      374
      1575
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      16
      1525
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1397
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1141
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1118
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1094
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1009
    Aihe