2 vuotta vaalityötä aivan turhaan,,,,....

t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

turhaan persuja autoin täälä nettikirjoittelus tuhannet tunnit valui kuin vesi hiekkaan,adios persut olitte tosi raukkamaisia

9

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perSu*

Näin kävi. Nielemme katkeran kalkin.

• Varmaan olisi pitänyt kaksi vuotta sitten vihjaista, että kaikki SUOMI24-keskusteluihin kirjoittelu on ajanhukkaa. Mutta tuskin se enää tässä vaiheessa paljon auttaa.

• PS on JYTKY !

Aha, sulla on siis tapana yrittää taivaaseen loikkimalla milloin mihinkin junaan..

• aina kannatan

Soini ei kääntänyt takkia mies puheiden takana ääniä tulee jatkossakin.Ensimmäinen valittu kansanedustaja joka pitää puheensa hyvä Soini!

• Voi sinnuu..
        aina kannatan kirjoitti:

Soini ei kääntänyt takkia mies puheiden takana ääniä tulee jatkossakin.Ensimmäinen valittu kansanedustaja joka pitää puheensa hyvä Soini!

• ,.,-,.-,-,-.,.,,,

SOINI OSOITTI SUORASELKÄISYYTENSÄ JA IEKI OIKEIN

• Antivainolainen

Samaa mieltä. Sehän on teidän suomensyöjien etu.

Kokoomus voi jatkaa samaa politiikkaansa.

• Quat€rmain

en äänestä minäkään heitä enää jos meinaavat jatkaa tuolla linjalla että pitävät lupauksensa ja sanansa, mikä puolue se semmonen muka on? hö

• Sutkeja kaikki

Piruako Soinia syytät? Soini oli ainoa joka ei syönyt sanojansa vaan piti lupauksista loppuun asti kiinni, niin tiukasti että se kostautui hänelle ja puolueelle. Siinä on miehessä MUNAA!

Toisin kuin Urpilaisessa TAKINKÄÄNTÄJÄSSÄ "Perussuomalaiset kuuluu eduskuntaan, koska kansa niin tahtoo"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe