Lopetin täysin kyllästyneenä näiden suomi-bulkkiolueiden juonnin. Niissä on aivan liikaa lisättyä tärkkelystä. Sillä yritetään korvata mallasta, mutta sekä koostumus, maku että energiamäärä vääristyy. Kaikissa suomioluissa on nykyisin lisättyä tärkkelystä, Koffissa, Olvissa, Karhussa, jopa muuten lajinsa parhaassa eli Sandelsissa. Katsokaa ulkomaalaisten, varsinkin tsekkioluiden sisältöjä, tärkkelys ei sinne kuulu raaka-aineisiin. Niissä on puhdas, täyteläinen maltaan maku ja tuoksu. Meitä vedätetään näillä kotimaisilla litkuilla. Jos oluessa kiinnostaa muukin kuin itsensä humalaan juominen, niin tarkistakaa kantanne näihin bulkkeihin ja siirtykää oikeiden perinteisten eurooppalaisten olueiden maailmaan!
Lopetin tärkkelyolueiden juonnin
4
231
Vastaukset
- aitoo kamaa
kantsii juoda esim. Kuohuu Mallaskoskelta!
- maku on tärkein
A Le Coq Premium ja Saku Originaal ovat helvetin hyviä oluita.Suosittelen lämpimästi.Ne ovat mahtavan makuisia täysmallasoluita,joissa ei sitä perkuleen tärkkelystä ole.Kannattaa panostaa laatuun!
- olvi on parasta
maku on tärkein kirjoitti:
A Le Coq Premium ja Saku Originaal ovat helvetin hyviä oluita.Suosittelen lämpimästi.Ne ovat mahtavan makuisia täysmallasoluita,joissa ei sitä perkuleen tärkkelystä ole.Kannattaa panostaa laatuun!
Kukaan täysjärkinen ei noita ryssänkusia juo.
- Aina jano
Joo Tallinnasta löytää laatu olutta.Olen samaa mieltä tärkkelys pois oluesta.Itse juo paljon Saku gold olutta. 1 e puolen litran purkki Tallinnassa,eikä tärkkelystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784