Tosi hienoa että uusi kirpputori tuli Kuopioon, citypörssi on aivan kaamea paikka siellä en halua olla myyjänä enkä asiakkaana!
Kiva kirppis!!
34
2791
Vastaukset
- Kirppis_Shoppailija
Hei!
Kävin itse ensimmäistä kertaa ostoksilla kiva kirppiksellä lauantaina. Mukavan siistit olivat tilat. Henkilökunta oli myös ystävällistä. Annoin kassalla palautetta, että muutama sovituskoppi lisää olisi kiva. Sanoi puheliaan ja iloisen oloinen herrashenkilö kassalla, että on jo suunnitteilla.
Itse kävin siis ostoksilla, mutta voisin harkita myös oman tavaran myyntiin laittamistakin. - tiiättekkö
paljonko maksaa pöytä kivakirppiksellä?
- wakaka
Mikäs vika Citypörssissä on? Ite oon tykänny, kivoja löytöjä tekee silloin tällöin.
- eioota
tekee löytöjä jos ei tavarat yöaikaan katoa jonnekkkin tai jollekkin
- exasiakas
eioota kirjoitti:
tekee löytöjä jos ei tavarat yöaikaan katoa jonnekkkin tai jollekkin
jos otat kuvan tekemästäsi pöydästä 18.30 ja seuraavana aamuna 10.01,niin varmasti on kirppiskeiju vienyt kaikki myyvät tuotteet. minä tein juuri näin,joten tiedän mistä puhun.
- Anonyymi
Niin on siisti ja mukava Citypörssi. Suitsukkeita ostan usein sieltä.
- mimmu77!
Pyödän hinta taitaa olla alakerrassa 35 € ja yläkerrassa 30 €. Todella siisti kirpputori! :D Citypörssi on täynnä rojua, todella ahtaat tilat!
- hajhfahfhafjhkj
...niin, ne citypörssin seinähyllyt tekee paikasta entistä sotkuisemman ja ahtaan.
- kirppikset<3
minusta citypörssi on viellä todella hyvä paikka verrattuna tuohon toiseen uuteen kirppikseen mikä on citypörssin vieressä. siinä en tykkää yhtään käydä kun siinä todellakin tuntuu niin ahtaalta kulku väylät. kiva kirppis ja city pörssi on minun suosikkeja:)
- kansantoria ikävä
Kansantori oli paras kirppari niin kauan kun oli hengissä...
- 80's kid
City-Pörssissä soi hyvää musiikkia taustalla :) GrooveFM vai mikä lie?
- lklkjlk
Onko kellään tietoa Kiva- kirppiksen aukioloajoista? Edes yhteystietoja en onnistunut löytämään mistään.
- Anonyymi
Minäkään en tiedä,missä on kiva-kirppis?
- babumi
Arkena taitaa olla 10-17 Kiva kirppis auki! Lauantaista en oo ihan varma, mutta sunnuntaina on kiinni.
- olive1oliver2
Kiva kirppis on hyvä paikka, kannattaa käydä!
- jomne
Ai onko muillakin kadonnu tavaraa citypörssissä??:D Jännä, ku aina on hävinny ne kalleimmat myytävät kuin tuhka tuuleen..
Kiva kirppis on ihana!!! Myyjät on ihania, tosi mukavia ja asiakaspalveluhenkisiä! Tilat on valoisat ja ennenkaikkea TILAVAT!! Itelläni on just tällä hetkellä pöytä siellä. Oon kyllä niin tyytyväinen. Toivottavasti tuolla ei tavarat tekis katoamistemppuja :/ - Susqu
http://www.facebook.com/pages/Kiva-Kirppis-Kuopio/179766968747987
Oli mukava kirppis, vielä on paljon tyhjää tilaa, mutta silti kannatti käydä siellä, tuli tehtyä löytöjä ;)
ma - pe: 10:00-17:00
la: 10:00-15:00 - Kivat sulle ;)
Kävin tänään ensimmäisen kerran Kiva kirpparilla. Oli kyllä kiva huomata miten valoisaa ja tilavaa siellä oli ja henkilökunta oli tosi mukavan tuntuista. Itselläkin Citypörssistä sellainen muistikuva, että ahdasta ja sokkeloista on, eli ei paljon lastenrattaitten kanssa viitti yrittää, toisin oli tuolla tänään :)
- kaukana kivasta
Kävin tsekkaamassa kivan kirppiksen mutta pahoitin vain mieleni ja suutuin todella koko paikkaan. Sovituskopeissa lukee että sovittamaan kassan kautta, omat laukut ja kassit jätettävä kassalla ja yksi tavara kerrallaan koppiin. Kyllä minulle tulee ihan varas olo pelkästään tommoisesta kyttäämisestä! Kyllä vähän täytyy luottaa asiakkaaseen. Kassan kautta sain kuitenkin luvan ottaa jopa kaikki vaatteet kerralla koppiin eivätkä pyytäneet edes käsilaukkuani. Sovituskopit ovat kuitenkin niin keskeisellä sijainnilla suoraan kassan edessä ja verho joka suuntaan niin nafti etten olisi kyllä viitsinyt housuja tai t-paitoja sovittaa. Kassalla kun reklamoin, selittivät että heidän täytyy nähdä asiakkaan kassi jos hän ei jätä sitä kassalle, että siksi verho niin lyhyt. D: Uskomatonta, ja sitä paitsi täysin hyödytöntä, voihan asiakas pitää laukkunsa pään korkeudella naulakossa eikä lattialla sovittaessaan vaatteita?? Kehtasivat vielä väittää että sama käytäntö muissakin paikoissa on, höpö höpö, vastaavaa en ole nähnyt missään. CityPörssissäkin saa sovittaa ihan rauhassa. Eipä tarvitse toiste mennä.
- Anonyymi
Pakkohan se on kirpputoriyrittäjän jotain tehdä kun ne sovituskopit ovat juuri niitä paikkoja joita varkaat käyttävät .. eli niiden suojissa voi tavaraa tunkea maksamatta omiin kasseihin, vaihtaa hintalappuja, availla myyntituotteita ja varastaa sisältö, jättä sovitettu vaate päälle ja jättää maksamatta, jätetään sovitetut vaatteet palauttamatta takaisin omiin pöytiin… ja tämä toiminta on todella yleistä. Kyllähän se on hyvän kirpputoriyrittäjän merkki että tätäkin asiaa valvotaan koska se on kaikkien etu. Paitsi niiden varkaiden. Eli, ei tuota valvontaa pidä ottaa henkilökohtaisesti vaan niin että se on hyvä asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkohan se on kirpputoriyrittäjän jotain tehdä kun ne sovituskopit ovat juuri niitä paikkoja joita varkaat käyttävät .. eli niiden suojissa voi tavaraa tunkea maksamatta omiin kasseihin, vaihtaa hintalappuja, availla myyntituotteita ja varastaa sisältö, jättä sovitettu vaate päälle ja jättää maksamatta, jätetään sovitetut vaatteet palauttamatta takaisin omiin pöytiin… ja tämä toiminta on todella yleistä. Kyllähän se on hyvän kirpputoriyrittäjän merkki että tätäkin asiaa valvotaan koska se on kaikkien etu. Paitsi niiden varkaiden. Eli, ei tuota valvontaa pidä ottaa henkilökohtaisesti vaan niin että se on hyvä asia.
Jos huomaat keskustelupalstoilla sääntöjen vastaista sisältöä, ilmoita siitä aina ylläpidolle.
- paluumuuttaja
No mistäpä nuo kirpparit löytyvät , kun en oo löytänyt ainuttakaan ;;;;)((
- pianoinu
CityPörssi on suoraan kaupungintalon takana, Kiva-kirppis taas osoitteessa
Haapaniemenkatu 38. - .
.
- pettynyt asiakas
CityPörssissä on myös järkyttävän huono asiakaspalvelu. Ite olin siellä myyjänä viime kesänä ja eihän siellä pelittäny maksuvälineet neljänä päivänä kuudesta myyntipäivästä. Reklamoin sitten asiasta ja antoivat yrittäjän puhelinnumeron. Soitin hänelle ja käski laittaa sähköpostia, kun ei ollut herralla kuulemma aikaa kuunnella löpinöitä. No kirjoitin pitkän romaanin ja eipä ole vieläkään (about 10kk:n jälkeenkään) kuulunut mitään, vaikka laitoin parikin viestiä.. Törkeää käytöstä mielestäni pyytää kirjoittamaan sähköpostia asiasta, mutta sitten kokonaan ignoorata viesti. Ei jäänyt kovin posiitivinen kuva siitä kirppiksestä enkä ole sen jälkeen astunut jalallakaan kyseiseen putiikkiin.
Kivakirppiksellä olen käynyt kerran joskus viime kesänä (?) ja löytöjä tein, mutta aika paljon oli tyhjiä pöytiä ja sovituskopit oli tosiaan sellaset että mielummin jätti sovittamatta kokonaan. Vieläköhän siellä mahtaa olla samanlaiset ja käyköhän siellä minkä verran porukkaa?
Taas on kertyny paljon ylimääräistä tavaraa nurkkiin pyörimään ja pitäis jostain ottaa pöytä mutta mistä?! CP:ssä käy varmaan enemmän väkee ja paremmat aukioloajat mutta edellinen kokemus ei ollut niin ruusuinen että tekis mieli mennä sinne uudestaan myymään. KK:ssa taas vähemmän porukkaa, huonommat aukioloajat ja huonot sovituskopit, mutta ainakin viime kerralla sain siellä hyvää palvelua. Pitää varmaan kävästä kivakirppiksellä uudemman kerran tsekkaamassa nykytilanne :)
Vai tietääkö joku jonkin hyvän kirppiksen, mielellään keskustan alueella? :)- Myyjä
Karhunpesä on ykkönen.
- liike lopetettu
Kiva Kirppis on lopettanut toimintansa. Kuljin tänään ohi ja tyhjät ikkunat.... ei ole tullut jatkajaa...
- Kiva pubi
liike lopetettu kirjoitti:
Kiva Kirppis on lopettanut toimintansa. Kuljin tänään ohi ja tyhjät ikkunat.... ei ole tullut jatkajaa...
Ei kiva, ei kiva mutta onneksi on karhunpesä, tuo maja jalo.
- Anonyymi
Millaisia kokemuksia on Kuopion alueen kirppareista ja second hand myymälöistä; missä kauppa käy? Kannattaako viedä tavaraa esim. Komeroon, saako hyvästä vaatteesta asiallisen korvauksen ostoseteleinä?
- Anonyymi
Second hand Komero Kuopio
Rekit ovat liian täynnä,mielenkiinto loppuu,loppuu kyllä myös liian kalliisiin hintoihin second hand liikkeeksi.... - Anonyymi
Citypörssi on ainakin nykyään tosi siisti.
- Anonyymi
On siistimpi tosiaan mutta meininki on muuten ihan kulahtanutta. Liikkeen omat tavarat seisoo hyllyssä myynnissä vuosikausia ja yksityishenkilöt puolestaan tuovat ihmisille tarpeetonta roskaa myyntiin nykyään.
- Anonyymi
Citypörssi on paras. Sieltä saatiin viimeksikin 500 tuotto.
- Anonyymi
Möit varmaankin merkkikamaa, joista olit joskus itse maksanut monta tonnia, joten tuotto? oli niin ja näin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091608Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1391358- 541123
- 72995
- 52969
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764