Onkos kukaan tilannut tuolta mitään? Hinta taso vaikuttaa vähän liiankin hyvältä....?
kultaoutlet.fi
8
3551
Vastaukset
- Paula65
Moi! Täysin luotettava paikka on ostaa ja homma pelaa niinkuin pitääkin !! Perjantaina tilaamani korvikset tuli jo tänään postiin ja oli tosii upeet :)!!!
- suosittelen.
Olen tilannut ja hyvin toimi. Eilen tilasin ja tänään oli tavara jo postissa. Suosittelen.
- suosittelen.....
moikka! On luotettava. Toimii just niinkuin on luvattu :) Ehdottomasti - suosittelen !
- toimii kyllä-
Tilasin kultaiset korvíkset lahjaksi ystävälleni. Tuli tosi nopeasti ja ihan kivassa lahjapakkauksessakin.
- toimii!!!
loistokauppa! Suosittelen kaikille!!! :)))
- P.VO
samat sanat! kävin timanttiset- liikkeessä kokeilemassa koon ja tuolta tilasin. :)
- Tyytyväinen :o)
Myös minä voin suositella tätä nettikauppaa kaikille. Toimitus tuli nopeasti perille ja asiakaspalvelu oli tosi ystävällinen.
- Tyytyväinen asiakas
Suosittelen lämpimästi.Palvelu oli erinomaista ja toimitukset tulivat nopeasti ja luvatussa ajassa. Täältä tilaan toistekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784