Arvostan Kummolaa- "ei anteeksipyyntöä".

Johtajuutta on

Johtaja parhaasta päästä. Toivottavasti jatkaa tehtävässään.

Nämä pienet tissuttelut ,eivät ainakaan minua häirinneet.

"Kundikin" oli vain kopio oikeasta,joten lommosta ei ole väliä,
tosin sekin korjautettiin.

47

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7-16 töissä oleva

Harrastustoiminnan lisäksi K. Kummola on Tampere-talon johtaja.
      Joillakin virtaa riittää vuodesta toiseen.

• Oluen ystävä,tammela

Hyvä johtoporras kokonaisuudessaan. Ei moitittavaa.

• meriläinen**

Mietityttää tää koko huuto Leijonien juhlimisesta.
      Mitä oikeesti pahaa siellä tapahtui.
      Tapettiinko joku, raiskattiinko joku?
      Miksi tälläinen kauhea meteli.
      No lehdistön kait täytyy saada päteä niinkauan kuin mahdollista.
      Ensin hehkutetaan ja sitten haukutaan.
      Leijonat ansaitsi kyllä juhlimisensa.

• Kalkkulainen.

Tapettiinko joku ,raiskattiinko joku, kustiinko jonnekin ?
        Ei. Joten leipäluukut umpeen.

• s-taka
        Kalkkulainen. kirjoitti:

Tapettiinko joku ,raiskattiinko joku, kustiinko jonnekin ?
        Ei. Joten leipäluukut umpeen.

Ainakin kustiin ja sotkettiin. Muuallakin kuin Hesassa ja k/k:n lähialueella.
        Mutta meiltähän siistijöitä löytyy, hyvä antaa niillekin hommia. Ja oikeastaan - jos joku valittaa niin meillähän on varaa vaihtaa loputkin heistä tummemman värisiin. Kun suomipoika juhlii ei millään ole mitään väliä. Tyylillä ainakaan.

• Meriläinen
        s-taka kirjoitti:

Ainakin kustiin ja sotkettiin. Muuallakin kuin Hesassa ja k/k:n lähialueella.
        Mutta meiltähän siistijöitä löytyy, hyvä antaa niillekin hommia. Ja oikeastaan - jos joku valittaa niin meillähän on varaa vaihtaa loputkin heistä tummemman värisiin. Kun suomipoika juhlii ei millään ole mitään väliä. Tyylillä ainakaan.

No täällä on taas kesällä meripäivät, ja silloin sitä näkee ja kokee.
        Ja se on joka kesäinen juttu, Mutta en siitäkään pidä sellaista kamalaa porua kun nyt nämä meidän "kultapojat" on saaneet päälleen.
        Ja muutenkin suomi on kesällä täynnä kaikenlaisia festtifaaleja ym.
        Kyllä minusta on nyt ihan suuren haloon saanut aikaiseksi tämä jupakka.
        Täytyy sanoa että naurattaa vähän koko juttu. :))

• Niinhän on -

että pahana paivänä ei saa ottaa, mutta hyvää päivää saa hiukan kosrostaakin!

Huom.! hyviä päiviä on harvoin!

• Nyt suomalaisia vih

Nyt suomalaisia vihaavat synkeät tyypit saavat nuhteita Maan Äidiltä, Tarja Halonen on mukana poikainsa ilossa:

Halonen pitää Leijonien juhlia myönteisenä asiana

Presidentti Tarja Halonen nousi juhlakansan eteen iltayhdeksän aikaan. Äidillinen tunne. Kun äiti jää kotiin, pojat pelaavat loistavasti, presidentti lausui mikrofoniin ja sai lämpimän halauksen kapteenilta.
      Tasavallan presidentti Tarja Halonen suhtautuu ymmärtävästi jääkiekkomaajoukkueen juhlimiseen MM-kullan kunniaksi järjestetyssä kansanjuhlassa.

Halonen kommentoi asiasta noussutta kohua Nelosen uutisille Tukholmassa keskiviikkona. Joidenkin Suomen joukkueen jäsenten humalatilaa ja käyttäytymistä on paheksuttu lehtien palstoilla ja netissä.

Halonen antaa kuitenkin synninpäästön ylilyönteihin syyllistyneille. Halosen mukaan on kai ymmärrettävää, että juhliminen on voinut mennä joiltakin vähän yli, kun mestaruus tuli

• s-taka

Jaahas. Siis tämä suomalainen hölmö juomapää on laajalti hyväksytty tälläkin palstalla?

En minä mikään moralisti ole, tykkään itsekin viinistä (mutta en esim. kaljasta), mutta en herranjestas humalaiseksi käeksi asti niinkuin leijonat nyt viimeksi. Jo tuo lentokoneesta alas askeltaminen oli karmean näköistä - ja taisi sittemmin varsinaisissa juhlissa muutakin tapahtua...? Kunnia näille muutamille jotka olivat ymmärtäneet jättää huikkien määrän alle humaltumistason, tapu tapu! Muumimammakin taisi esiintyä selvin päin.

Mutta mutta. Se esimerkin voima: "Tälleen pojat ja tytöt silloin kun on aihetta juhlia!" Ja juhlitaanhan me suomalaiset, aika useinkin, oli sitten aihetta tahi ei - ja annetaan nuorisolle mallia. Hyväksi on oppinut tämä seuraavakin sukupolvi.

Kannattaisi pistäytyä noissa eteläisemmissä viinimaissa ja seurailla touhua. Muistan kun esim. Kyproksella komea nuorimies varoitteli turhan tiheään konjakkia kippailevaa suomalaistyttöä: - It makes you crazy...

Opitaankohan me sittenkään, milloinkaan?

• Peter edustaa erilaista juomakulttuuria. Kuitenkin hän oli vilpittömästi mukana juhlijoiden ilottelussa. Erityisesti häntä ilahdutti Tarja Halosen vastaanottama lämmin halaus, joka hänen maansa kuningashuoneen tönkkösuolatuilta muikuilta jäisi vastaanottamatta ainakin julkisesti.

Tottahan on, että olemme aikasti ontuvaa porukkaa kännipäiten. Hollannin matkani aikana en juurikaan törmännyt sikailuun vaikka kevät oli täynnä erilaisia kansanjuhlia. Juopuneita oli, mutta iloisia nautiskelijoita.

Amsterdamin asemalla eräs mies talutti ikäänkuin työntäen toista eteenpäin. Peter tuumasi, taitaa olla kaksi suomalaista ulkomailla, näin todennäöisesti olikin.

En tuomitse, olen itsekin suomalainen juntti ja pudonnut kerran vuosia sitten kännissä terassin tuolilta lattialle. So what, eihän siinä kukaan muu hävennyt kuin minä itse ; )

Ihanaa leijonat ihanaa ; )

• ote lipesi
        korppis kirjoitti:

Peter edustaa erilaista juomakulttuuria. Kuitenkin hän oli vilpittömästi mukana juhlijoiden ilottelussa. Erityisesti häntä ilahdutti Tarja Halosen vastaanottama lämmin halaus, joka hänen maansa kuningashuoneen tönkkösuolatuilta muikuilta jäisi vastaanottamatta ainakin julkisesti.

Tottahan on, että olemme aikasti ontuvaa porukkaa kännipäiten. Hollannin matkani aikana en juurikaan törmännyt sikailuun vaikka kevät oli täynnä erilaisia kansanjuhlia. Juopuneita oli, mutta iloisia nautiskelijoita.

Amsterdamin asemalla eräs mies talutti ikäänkuin työntäen toista eteenpäin. Peter tuumasi, taitaa olla kaksi suomalaista ulkomailla, näin todennäöisesti olikin.

En tuomitse, olen itsekin suomalainen juntti ja pudonnut kerran vuosia sitten kännissä terassin tuolilta lattialle. So what, eihän siinä kukaan muu hävennyt kuin minä itse ; )

Ihanaa leijonat ihanaa ; )

Talutusotteesta tässäkin tapauksessa oli kyse.

• lejanna*

Joisivat jo ennen matsia, niin paljon kuin sielu sietää.
      Olisihan se jänskää katsottavaa, kuis mailalla osuu, vai osuuko ollenkaan.
      Ahahahaa!!

Mitä sitä nyt pulloa pihtaa, jos se niin ihanaa on. Tai imisivät pillilla koko ottelun ajan. Kontillaan loppuosa ottelua, jos ei luistimilla enää pysy.
      .

• Mä haluaisin nähdä kunnon hormooni kisat urheilussa,pitkin raranvartta olis pilleriämpärit ja eikun siitä vaan kun heikottaa.
        jos joku onneton menis luonnonantimilla kilpailemaan niin heti ulos kisoista.
        Nähtäis kerrankin kunnon tuloksia

• lejanna
        piikkiö kirjoitti:

Mä haluaisin nähdä kunnon hormooni kisat urheilussa,pitkin raranvartta olis pilleriämpärit ja eikun siitä vaan kun heikottaa.
        jos joku onneton menis luonnonantimilla kilpailemaan niin heti ulos kisoista.
        Nähtäis kerrankin kunnon tuloksia

Ookko nää koskaan ajatellut, voiko tulla maaliin ennen lähtöä. Höpsistä pussiin.
        Oiva Lohtander näytteli jossain lehtimiestä, joka otti kuvan, kun juoksijat lähtivät pikamatkalle, kävi välillä ostamassa uuden filmirullan, ja ehti vielä ottamaan kuvan maaliintulosta.

Kuinka paljon voidaan tuloksia parantaa, hormoneilla tai ilman, kun koko ajan vain vaikkapa pikamatkojen tulokset nopeutuvat.
        Olisihan se näky, ukot napsisivat tabuja, ja kiitäisivät kuin jaguaarit.

.

• Pirre*
        lejanna kirjoitti:

Ookko nää koskaan ajatellut, voiko tulla maaliin ennen lähtöä. Höpsistä pussiin.
        Oiva Lohtander näytteli jossain lehtimiestä, joka otti kuvan, kun juoksijat lähtivät pikamatkalle, kävi välillä ostamassa uuden filmirullan, ja ehti vielä ottamaan kuvan maaliintulosta.

Kuinka paljon voidaan tuloksia parantaa, hormoneilla tai ilman, kun koko ajan vain vaikkapa pikamatkojen tulokset nopeutuvat.
        Olisihan se näky, ukot napsisivat tabuja, ja kiitäisivät kuin jaguaarit.

.

Siinä kävisi kuin kiinalaisille uimareille, joilla ennen maalia halkesi sydän.

Heidän lihasmassaa oli kasvatettu kaikenmaaliman mömmöillä ja eihän yhtä sydäntä ole mitoitettu kahta ihmistä vastaavaan työmäärään, - eli ruumisauton saisi tilata radanvarteen, - ne oisi hautaustoimiston tulosjuhlat :/

• henrjii

Hyvä johtaja pyytää anteeksi. Pyydän kaikilta kaikkea anteeksi. Ateeksi pyynnön jälkeen voi jatkaa hyvää johtajuutta, ei ole väliä saako kaikilta anteeksi, pyydetty on ja se riittää. Näin toimii hyvä johtaja

• Helkkarin hyvä pointti Henrjii.

Joka kerta pyydetään anteeksi kun sanotaan tai tehdään "muiden mielestä" väärin ja se on sitten siinä eikä enempiä kotkotuksia.

Anteeksi ; )

• meeriamanda
        korppis kirjoitti:

Helkkarin hyvä pointti Henrjii.

Joka kerta pyydetään anteeksi kun sanotaan tai tehdään "muiden mielestä" väärin ja se on sitten siinä eikä enempiä kotkotuksia.

Anteeksi ; )

He..he tuohan menisi kuin eräässä uskonlahkossa, kun nukkumaan mennessä pyydät päivänsyntisi anteeksi olet vapautettu ja puhdas kuin pulmunen.
        Huomenna tieten taas uudet metkut:)

Ei oikein sovi mun pirtaani tuollainen.

• %
        meeriamanda kirjoitti:

He..he tuohan menisi kuin eräässä uskonlahkossa, kun nukkumaan mennessä pyydät päivänsyntisi anteeksi olet vapautettu ja puhdas kuin pulmunen.

Jos lestadiolaisia tarkoitat, hehän eivät suinkaan ole lahko.
        Kaipa tiennet, että lahko ei kuulu kirkkoon.
        Vaikka, tosin, lestadiolaisillahan on omat pappinsa.

Enpä halveksi kenenkään uskoa, enkä arvostele.

• meeriamanda kirjoitti:

Ei niin ei sovi, vaan siitähän tässän on kyse. Mitäpä tuota turhaa anteeksi pyytelemään tehty mikä tehty. Onpahan jutun tynkää vaahdota. Moraalin viikate niittää suomalaiset lakoon. Ollaan me vain aikas veikeä kansa.

• % kirjoitti:

Uskonnot ovat huumetta siinä kuin viinakin. Molemmat sekoittaa pään ja saa aikaan katumuksen.

• antaavaluuvain......
        korppis kirjoitti:

Ei niin ei sovi, vaan siitähän tässän on kyse. Mitäpä tuota turhaa anteeksi pyytelemään tehty mikä tehty. Onpahan jutun tynkää vaahdota. Moraalin viikate niittää suomalaiset lakoon. Ollaan me vain aikas veikeä kansa.

Moraalimme taitaa olla pelkässä oraalissa.

Kaikkien pirrat eivät onneksi ole samassa valussa valettuja.

• meeriamanda
        % kirjoitti:

En tarkoittanut Leevin uskovaisia, ja halveksimista ei kirjoitukseni ollut, nauratti henrij ja Korppiksen viestit. Ja en kuunaan ymmärrä tuollaista anteeksiantoa, se on mielestäni kuin Jumalan pilkkaamista!

• : ))
        korppis kirjoitti:

Uskonnot ovat huumetta siinä kuin viinakin. Molemmat sekoittaa pään ja saa aikaan katumuksen.

Niinkö?

• %
        meeriamanda kirjoitti:

En tarkoittanut Leevin uskovaisia, ja halveksimista ei kirjoitukseni ollut, nauratti henrij ja Korppiksen viestit. Ja en kuunaan ymmärrä tuollaista anteeksiantoa, se on mielestäni kuin Jumalan pilkkaamista!

No niin se on minustakin, mutta, tulkoon kukin autuaaksi uskollaan. Kenenkään ihmisen uskon halveksimista minä en hyväksy, vaikken itse heihin lukeudukaan. Sen verran yksinkertainen olen.

Sinä olet kiva, sinulla on jalat maassa, kuin minullakin, niin oletan. :))

• antaavaluuvain...... kirjoitti:

Moraalimme taitaa olla pelkässä oraalissa.

Kaikkien pirrat eivät onneksi ole samassa valussa valettuja.

Ymmärsinkö oikein?

oraali- rimmaa näiden sanojen kanssa:

feodaali-, kardinaali-, normaali-, spesiaali-, ali-

Pirta eli kaide pitää kangaspuiden loimilangat halutulla etäisyydellä toisistaan eli pirran avulla loimeen saadaan haluttu tiheys.

• antsivantsi :))
        korppis kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein?

oraali- rimmaa näiden sanojen kanssa:

feodaali-, kardinaali-, normaali-, spesiaali-, ali-

Pirta eli kaide pitää kangaspuiden loimilangat halutulla etäisyydellä toisistaan eli pirran avulla loimeen saadaan haluttu tiheys.

Kerropas jotain, mitä en tiedä! :))

Minä en nokkapokkaile, sorry, I beg your bardon.

• antsivantsi :)) kirjoitti:

Kerropas jotain, mitä en tiedä! :))

Minä en nokkapokkaile, sorry, I beg your bardon.

Hyvää yötä ja anteeksi ; ))

• meeriamanda
        korppis kirjoitti:

Hyvää yötä ja anteeksi ; ))

Samoin, ja anteeksi.:))...hyv´ yötä.

• halpa korjaus

"Kundi " on korjattu ja lähtee kohti maakuntia.

• Minäkin ryyppäsin

Poika saadaan jo tänään maakuntamatkalle.
      Vaikea ainakin tv-kuvien perusteella sanoa,
      missä ja miten lommo syntyi.
      Korjaaja sanoi sen olevan suht heikkotekoinen tuote.

• Pirre*

Ilm. kaatujan päästä.

• Pirre*

Kansamme geeneissä se on, alkoholismi.

• Aika paha.

U.K.n kaatuminen tuli televisiosta Antsan selostamana. Kopioitu selostus Nurmisen videolta.

• Lommo maksoi
      • _=___O

Särkiväthän ne sen edellisen pokaalinkin. Eikö niille voisi antaa vaikka muovipotan esiteltäväksi, ja oikeaa palkintoa pidettäisiin vaikkapa kassakaapissa?

• Sakari Pietilä fani
        _=___O kirjoitti:

Särkiväthän ne sen edellisen pokaalinkin. Eikö niille voisi antaa vaikka muovipotan esiteltäväksi, ja oikeaa palkintoa pidettäisiin vaikkapa kassakaapissa?

Oikea palkinto on kassakaapissa.
        Jääkiekkoa harrastetaan huipputasolla
        kymmenessä maassa.

Minäkin arvostan Kummolan sitkeyttä.
        Lopettamisesta ei ole tietoakaan.

• Tase pappa

Ihmeellistä märinää tuosta joukkueen kännäämisestä.
      Suomalainen on tottunut ottamaan pikku kännit suureen iloonsa. Nyt oli aihetta moiseen.

Kertako se olisi ensimmäinen, jos joltakin menee homma hieman överiksi.
      Normaalisti asialle hieman naureskeltaisiin, jos siitä ei ole muuta haittaa kun itsensä nauraulle alttiiksi paneminen.
      Yleensä seuraavana päivänä kysyttäisiin, onko pää kipeänä.

Nyt moraalinvartijat vaativat anteeksipyyntöjä, muka nuorisolle turmiollisen esimerkin näyttämisen vuoksi.
      Kattia kans. Kummola ja kumppanit on oppipoikia nykynuorison rinnalla, mitä bilettämiseen tulee.

On itsensä pettämistä, jos uskoo johonkin ideaaliin, kirkasotsaiseen urheilijanuorukaiseen, joka urheilee Isänmaansa Kunniaksi.
      Tämä pelaaminen on näille miehille rankkaa ja raskasta työtä.
      Kun urakka on suoritettu KUNNIALLA loppuun, on juhlan aika.
      Raskas työ vaatii raskaat huvit.

Kaikki muut tahothan ovat jo hyödyntäneet voiton tuomat edut ja taloudellisen hyödyn.
      Rahaa on tehty voiton varjolla rutosti.
      Suomi niminen maa on saanut näkyvyyttä maailman medioissa miljoonien edestä.
      Onko niin että työn tekijät ei saisi irroitella, vaikka kaikki katsojat saavat nauttia, niin paljon kun kukkaro ja kunto kestää.

Kansa, joka näitä kotiin palaavia meni vastaanottamaan, oli itse siellä vapaaehtoisesti.
      Monikohan edes uskoi, jotta miehet eivät olisi maistissa.
      Jos joku, niin itseään petti.

Onnea ja Kiitos- Kummola ja kumppanit. Työn teitte kunnialla.

• s-taka

Eihän tämä leijonien käyttäytymisasia mustavalkoinen ole, niinkuin ei mikään muukaan asia. Mutta "aateluus velvoittaa" lienee hyvä ohjenuora vielä tänäkin päivänä.

Ihmettelen miten hölmön käytöksen ja humalassa öykkäröinnin voi selittää eli 'kruunun puhdistaa' sanomalla että onhan sitä on sitä oltu humalassa ennenkin ;-/

Joskus voisi aloittaa fiksustumisen, itse kukin. Kaikilla (myös minulla!) lie jossain kohdassa varaa petrata? Niin myös kultajoukkueella!

• Juniorin Pappa.

Olet oikeassa. Myös lentokoneesta poistuminen oli tavallaan epäonnekasta.
      Matikainen ei yksin heiveröisenä miehenä yksinkertaisesti jaksanut pitää
      Nurmista otteesaan. Seuraaavalla kerralla,miehet molempiin kainaloihin,
      ettei mokoma lapsus toistu.

• rillaaja

Jutila pyysi anteeksi. Se riittää mulle. Riittääkö liitolle.

• xxl

No nyt Kalervo pyyteli anteeksi lippujenhintoja ja ensi vuonna useampia hintaluokkia.

• kurissa.

Kyllä se Kummola pisti sellaisen
      sensuurin, että toimintaa ei arvos-
      teltu. Telkkarissakaan ei saannut
      näyttää tyhjiä penkkirivejä.
      Olo oli turvallinen kuin Pohjois-Ko-
      reassa.
      Kiitos Kummola!

• millit kilisee

ei paskempi tulos

• tilastomies.

Suomessa on muotia
      -Änkyräjohtajuus-
      Näkyy mm. urheilussa.
      Hyvin menee, mutta
      menköön!

• Nero!

Kalervo Kummola on ainoa
      tunnettu henkilö, joka on on-
      nistunut tuhoamaan jääkie-
      kon mm-kisat.

• Harva Pystyy

Johti tamperetaloa ja pystyi siinä ohessa toimimaan myös jääkiekon johtopaikalla.
      Kerro JOKU TOINEN ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe