Tilasin netin kautta kännykkääni (Saunalahden liittymä) mobiililaajakaista Perus-palvelun ja se ilmeisesti on melkein heti käytössä, ainakin läppärin netin kautta katsoin Saunalahden omille sivuille ja siellä luki että käytössä.
Mistä tiedän että yhteys on laajakaista eikä Wap? Tuosta edellisestä vai :)?
Pitääkö nettiyhteyteen ladata joku suojausohjelma?
Ihan yksinkertaisia aloittelijan ohjeita kaipaan jos jollain olisi halua vähän jelppiä.
A-pu-vah vielä tietämättömälle
Tuuliatuu555
1
106
Vastaukset
- jyrkytin
No, kun avaat jonkn sivun, niin jos ositekentän alussa lukee ekana että WWW, niin sittenhän asian pitäs olla ok. Itekkin olen kyllä aivan hakkarainen näissä jutuissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881409Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 50938
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51798- 56782
- 102774
- 64731
- 33712