vaihtoehtoina meillä olisi makarska tai dubrovnik, osaisiko joku suositella kumpi, kun haluaisimme aurinkoa, hienoja rantoja&kirkasta vettä, kivoja ravintoloita hyvää ruokaa, jonkun verran nähtävyyksiä(ilmeisiesti molemmissa silti kaunista luontoa ja kaunista kaupinkiakin) ja tekemistä esim. saaria tai "luontoretkiä" jonkun verran iltaelämää mutta ei nyt mitään hulvatonta tarvitse olla, muutamat drinkit ehkä jossain :) ja jos hintatasosta on tietoa niin tulee tarpeeseen. kaikesta tiedosta ollaan kiitollisia! :)
kumpi?
matkaaaaaaaan
1
354
Vastaukset
Dubrovnik on enemmän kaupunkikohde ja Makarska Riviera rantakohde. Makarskassa ei kovin paljon nähtävyyksiä ole, lomailu keskittyy rantaan ja sen lähellä oleviin ravintoloihin. Tarjontaa riittää! Dubrovnikista pääsee päiväretkelle läheisille saarille, jos kaipaa parempia rantoja. Vedet ovat puhtaat ja kirkkaat koko Kroatiassa. Vaikea valita kumpi on parempi, siksi minä otin molemmat kun kiertelin Dalmatian rannikkoa. Kroatia on kaunis, puhdas ja vehreä maa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541143
- 551025
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52913Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774