EIKÖ sINNE KASSALLA SAADA KOSKAAN ENENMPÄÄ KUN 2 "neitiä" , jo kolmannen kerran olen joutunut lähteen pois ja ostokset on jäänyt ostamatta kun 10 henkilöä jonossa vähintään molemmissa.
EI KAIKILLA OLE AIKKAA SEISOSKELLA PUOLTA TUNTIA TEKEMÄTTÄ MITÄÄN !!!!!
kyllä olis putiikin pomolla peiliiin katsomista, onhan se kiva säästää kun ei tartte 3-4 kassaa koskaa tehdä töitä.
Robib Hoodin kassat tukossa aina
lahessa paremmin
2
104
Vastaukset
- robbari asiakas
Hollolan robbarissa myös huono ilma kesäkuumalla.
Eikö sinne ole asennettu jäähdyttimiä, joka viilentäisi ilman? - jiiiiiihuuuuuuuuuu
Joo, ja hauskinta on ns "pikakassa" (1-3 tuotetta). Jonotinpa kyseiseen kassaan kolmen ostokseni kanssa. Edessäni oli sitten nainen parin lapsensa kanssa, ostoksia oli parin ostoskassin täydeltä. Lisäksi saatanallista sohlausta jonkin maksukortin kanssa. Tuli mieleen sanoa ääneen että onpa varsinainen pikakassa.
Kyseinen tapaus renderöi koko pikakassan merkityksen invalidiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091618Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401384- 541133
- 721005
- 54995
- 106912
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764