auringonsäteitä silmissäsi
merilintujen kirkunta
asumattoman saaren hiljaisuus
pieni unohdettu kesämökki
odottaa tulijaa
saaren hiljaisuus
lempeä kesätuulet
tuovat sinut
auringon ja kärpästensurinan
merilintujen huudon
silloin on kesä
jota odotin
Merilintujen huuto
10
122
Vastaukset
Positiivinen :)
- Liona32-
Kesä tekee mut positiiviseksi ja sen lyhyys negatiiviseksi, kiitos Darkkis!
- aabel
Rauhaisa tuulen henkäys virisi poskillani, hyvä
- Liona32-
Mikään ei ole parempaa sielulle kuin pieni
mökki ja hiljaisuus jonka vain merilinnut rikkoo
positiivisellä tavalla, silloin tuntuu että elää
Kiitos aabel vastauksestasi! Tämän voi hyvin kuvailla kuin omilla silmillään että tuntemuksillaan - sisäistäen - olematta itse mukana.
Olla hetken vapaa - yksin - mutta EI kuitenkaan sillä tavalla yksin kun edessä avautuu pieni maailma väreineen,äänineen ja tuoksuineen.
Ja nythän on jo : Kesä !- Liona32-
Hei dolan, joskus on tarve olla yksin mutta odotuksen ilo
voittaa jos joku j tulisi yllättämään. Niin, nythän on jo kesä mutta
mielessäni odotan sitä "oikeaa" kesää (kesälomaa) jolloin saa
olla vapaa kaikista "täytymisistä" silloin on minulla kesä.
Kiitos miellyttävästä vastauksestasi! - Ceero
Vahvasti kesän makuinen runo, joka miellyttää minua sisällöllään. Minulla on pieni askeettinen mökki saaressa, aivan, kuten runossasi.
Runosi kulke tavallaan kolmessa tasossa, tai pikemminkin ulottuvuudessa.
Ensimmäisenä runo elää kesäsä. Lämmin lempeä kesätunnelma leijuu runon sisällä.
Toiseksi runon antia on myös aution saaren luoma yksityisyyden ja yksinäisyyden tunnelma, joka monelle saattaa olla vieras ja hieman jopa pelottava, mutta asia joka minulle on eräällä tapaa tie elämyksiin.
Ja kolmannelle tasollaan runosi on myös herkkä ja kaipuuta ilmaiseva rakkausruno.
Kauniisti nuo monitasoisuudet nivoutuvat runosi sisään. antaen runoon kesäisen tunnelman herkällä tavallaan.
Kiitos Liona.- Liona32-
Ceero, tarkkaavaisena lukijana osut aina "nappiin" nytkään ei sinulta puutu
sanoja tulkitsemaan runoani, aivankuin ajatukseni asuisivat sinussa. ja vaikka yritän
olla itsekriittinen, impulsiivisenä ihmisenä laitan menemään runon (oikeastaan luonnoksen) ja ihmeekseni löydät siitä niin paljon ja tuota taitavaa kielenkäyttöäsi
en koskaan lakkaa ihailemasta.
Kiitos Ceero!!!
se odottaa
näkymättömia käsiä kurkoittaa
kaipuun aiheuttaa
pakottaa lähtemään sinne
missä kerran kaikki oli toisin
ja sydämet täynnä yli tulvivaa tunnetta
kosketti toisijaan
sinua ja minua ...
runosi kuvasi sisäisen rauhasi paikkaa
onnellisuuden kehtoa ja toivetta paluusta.
kyllä olit taas hyvin sanasi asettanut
että syntyi lukunautinto
joten hyvä huippu hieno liona !!!- Liona32-
Oi, miten kaunis palaute sinulta runo64, sanojen taiteilija.
Olen miltein sanaton, mutta kuiskaan silti kiitokseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826