OLEN SYNTYPERÄINEN S UOMALAINEN JA KYSYN:

Jukolan Jussi.....

Miksi en saa tehdä työtä Suomessa ja vaikuttamassa omilla verorahoillani tämän isänmaani hyvinvointiin ?

Kuka osaa vastata meitä 400 000 työtöntä kiinnostavaan kysymykseen.

OIKEA VASTAUS ON MEILLE ELINTÄRKEÄ s e on ELÄMÄN JA KUOLEMAN kysymys.. ja vastaus

12

109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paremminvointia?

Siksi, koska olet työkyvytön eli työtön. Kokoomus/EK on päättänyt näin puolestasi.

• J.J ((((((( ?

entä ne muut 399 999 ? onko hekin ? kyvyttömiä edes kuulemaan vastausta ?

• kyllä on

Suomessa (pitkäaikas)työtön on aina työkyvytön. Siksi heitä voi pompotella vapaasti ilmaisissa työharjoitteluissa ja "työkyvyn palauttavissa" työtoimenpiteissä.

Työttömät on iso bisnes rikkaille kouluttajille ja virkamiehille. Ei siitä haluta luopua.

• J.J ))))))))))

Mitä sinun mielestäsi työttömien pitäisi tehdä,,,että heidän tilenteensa edes hieman korjaantuisi---vai ei mitään..:?

• reilu peli.........

OTTAKAA TYÖTTÖMÄT NE TYÖT HALTUUNNE NIILTÄ JOTKA TEITÄ POMPOTTAA.......

• Työnantajilla tuskin

on meininkiäkään valita pitkäaikaistyötöntä normaalin ihmisen sijaan. Jos ihminen on ollut esim lähemmäs 10 vuotta työttömänä niin töihinpääsy mahdollisuudet ovat olemattomat.

• Et kai sinä tartte

muita työllistääksesi itsesi ? Tee päätös ihan itse.

• rankkaa olla näin

meillä työttömillä on keskenäinen solidaarisuus edelleen vahvaa.. toivottavasti se solidaarisuus voisi ylittää sen rajan joka halkaiseen työllistetyt ja työttömät eri kastiin.........?

• Late Lapista.

TYÖNANTAJAT TARVITSEVAT TYÖTTÖMIÄ !
      Jotta voisivat sanoa lisää palkkaa taikka parempia työoloja kinuaville työmiehilleen/naisilleen, jotta "jos eivät olot tai palkka kelpaa, niin tuollahan on portti! sen takana on 400 000 ukkoa ja akkaa tulossa tilallesi!"
      Suomessa ei tehtäisi näillä liksoilla töitä, jos täällä olisi työvoimapula!

Late Lapista. Emeritius laivanrakentajat Ry!

• kuole vaikka nälkään

Ai sä olet suomalainen ? olet kumminkin rasisti ja juoppo ,ei susta ole kukaan päättäjä kiinnostunut ,no miksikö ? siksi että kaikki virkamiesten ja päättäjien eneria ja huomio kiinnittyy nykyään MAAHANMUUTTAJIIN ,varsinkin islamimaista tulleisiin NE ON NYT "IN" ja jos komaisista huomiota jotkut saa niin VÄHEMMISTÖT ja vähemmistöllä en nyt tarkoita esim TYÖTTÖMIÄ vaan HOMOJA JA LESBOJA ne ne on niin kovassa MUODISSA ja HUOLENPIDOSSA ainakin
      nykyisen presidentin aikana on ollut .Joten turha SUOMALAISEN TYÖTTÖMÄN on valittaa sillä ROMANIAN KERJÄLÄISETKIN huolissaan ajavat sinun ylitse

• tyydy kohtaloosi

Kohtalosi on olla syntyperäinen suomalainen. Elintasopakolaisille yritetään antaa sinunkin työsi.

• Ennen vuotta 1918 oli torpparit, nyt on työttömät ja sama peli käynnissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe