nurkan takaa alasti

mun00

Jos nurkan takaa tulee eteesi alaston nuori mies, mitä katsot ensimmäisenä ja miksi? Tämä kysymys tytöille.....

20

965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -silleen-

Haarusia, koska jotenkin se vaan tapahtuu vaikkei sitä itse tajua

• Katson SÄÄLIEN tuon idiootin naamaa ja vedädän täysillä lättyyn ja kusen päälle!

• Vallukalle

Jalmari47 Nyt meni kuule,jalmari aika överiksi. Puhut rumasti suorastaan hävyttömästi. Pese suusi mäntysuovalla. Kantaa saa ottaa ja rivakastikin, mutta älä ole itse idiootti (sanaa, jota viljelet). Sinun uskonnollisuutesi joutuu ihan uuteen valoon sinun kielenkäyttösi perusteella.
        Enemmänkin sanoisin, mutta jääköön.

• Vallukalle kirjoitti:

Jalmari47 Nyt meni kuule,jalmari aika överiksi. Puhut rumasti suorastaan hävyttömästi. Pese suusi mäntysuovalla. Kantaa saa ottaa ja rivakastikin, mutta älä ole itse idiootti (sanaa, jota viljelet). Sinun uskonnollisuutesi joutuu ihan uuteen valoon sinun kielenkäyttösi perusteella.
        Enemmänkin sanoisin, mutta jääköön.

"Vallukallu" Otan vastaan ojennusta.. Mutta minua suunnattomasti suututtaa kun tällä keskustelu palstalla on niin paljon SEKSUAALISESTI SAIRAITA kakaroita!!
        Ykkösajatus tuntuu useimmilla ns. "miehillä" olevan paskaisen peräsuolen ronkkiminen.. Minua oikeasti hävettää suomalainen nyky "mies!!
        Terveisin Jallu

• Vallukalle
        jalmari47 kirjoitti:

"Vallukallu" Otan vastaan ojennusta.. Mutta minua suunnattomasti suututtaa kun tällä keskustelu palstalla on niin paljon SEKSUAALISESTI SAIRAITA kakaroita!!
        Ykkösajatus tuntuu useimmilla ns. "miehillä" olevan paskaisen peräsuolen ronkkiminen.. Minua oikeasti hävettää suomalainen nyky "mies!!
        Terveisin Jallu

Jepjep, Jalmari47. Älä nyt vaan loukkaannu, mutta minua risoo, että Sinä sanavalmis mies. pilaat itsesi noilla alatyylin sanonnoilla. Kenties luet paljon ja tiedät paljon mutta ne kaikki tulee huomioitua.
        Tavataan näillä foorumeilla ja rattoisaa kesää toivottelee Kallevallu-Vallukalle

• Vallukalle
        Vallukalle kirjoitti:

Jepjep, Jalmari47. Älä nyt vaan loukkaannu, mutta minua risoo, että Sinä sanavalmis mies. pilaat itsesi noilla alatyylin sanonnoilla. Kenties luet paljon ja tiedät paljon mutta ne kaikki tulee huomioitua.
        Tavataan näillä foorumeilla ja rattoisaa kesää toivottelee Kallevallu-Vallukalle

vielä Jalmari47. Olin niin tohinoissani, että unohdin asian ytimen.
        Nykyajan trendi on nämä homottelijat. En minäkään pidä että siitä on tullut maailman tärkein asia. Niitten kanssa on ennen tultu toimeen ja asiallisesti hissuksiin.
        Mutta nyt näyttää olevan ainoa ja tärkein asia eduskunnassa. Tuntuu että jos ei ole homomielinen ,ei ole mitään. Tekevät hallaa jopa itselleen.
        Aatamin ei pidä naida Eeroa!

• ValluKallu

Erehtyväinen jallu.

Siirrän itseni lomille ilman näitä kaikenmaailman keksijöitten kapistyksia.
        Pidä maailmaa pystyssä, nauti ja ulkoile.
        Syö hyvin ja ole kiltti pienille.
        ValluKallu

• aatu4
        jalmari47 kirjoitti:

Terveisin Jallu

Hähhäääääääääääääääääääääääääääää

Jallu-mollu, oletko pannissa kun ei ole raapusteltu, väännetty kieltä?

• gyjdyettwhgfewqhr'

Jalkoväliin luulisin

• leleleleellee

tykkään tytöistä

• jaaaaaaaaaaaaaaaha

voi herranjumala oikeesti pittääkö tämmöstä tietää D: äbsejä

• misuliii

haaremii ;;)

• teinniiihh pissiiixx

no pippeliii OFC.

• dasdasddsassdssadc

katson ensiksi nurkkaa ja sitten lähden pois

• tytsy__

Penistä tulee automaattisesti katsottua ensimmäiseksi, vaikka ei olisi tarkoituskaan :Dd

• oyk mh lo

Penistä tulee automaattisesti katsottua ensimmäiseksi, vaikka ei olisi tarkoituskaan :Dd

• mclfe

Luultavasti ihan ekaks kasvoja sitten vasta katse siirtyis alemmas : D

• WoWwitus

Joo.. haaraväli ja sitte ehkä naama!!!

• hehee

ekana naamaa, onko ihminen vai mikä olio :o XD sitten käy kyllä haaravälissä....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60