Piirre maahanmuuttajissa: vihaa suomalaisia!

Yllätys huomata!

Aivan tavallisena suomalaisena on uskomatonta huomata millainen viha ja halveksunta näillä ulkomaalaisilla, mm. somaleilla, muslimeilla,venäläisillä ja itä-mamuilla on suomalaisia kohtaan.
Tämä ihmetyttää todella että miksi näitä edes tuodaan tänne meitä vihaamaan ja pahempaa.

15

158

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en ole havainnut

Minä en ole itse huomannut mitään sellaista, en sen takia tajua MITÄ tarkoitat?

• äimä ja käki

Siinä tapauksessa luulisin sinun olevan näkövammainen eli sokea.Tämä viha joka ilmenee suomalaista kohtaan,on täysin käsittämätön asia,sitä ei voi olla huomaamatta ja aistimatta.Olen työpaikallani keskustellut asiasta työkaverini kanssa joka on norsunluu-rannikolta kotoisin ja asunut suomessa jo useamman vuoden,suomalainen vaimo ja lapset,siis normaali perhe.Täytyy sanoa,että käymme lähes päivittäin tämän henkilön kanssa ihmissuhde taitoja läpi,hän on hyväksynyt minut ja erään toisen henkilön ystävikseen,mutta kaikki muut ovat vihattavia ja hänen vakaa käsitys on,että näiden muiden kanssa ei pidä olla missään tekemisissä,ei edes puhua?Tämä viha ja halveksunta valkoista kohtaan imetään jo äidinmaidossa ja se kantaa läpi elämän,joten kovin on yksipuolista tämä vieraan kulttuurin hyväksyminen,se menee juuri näin valkoihoisen on suostuttava olemaan alempiarvoinen ihminen,jos haluaa edes pientä inhimillisyyttä ulkomaalaiselta henkilöltä.Ja miten oiva ase onkaan annettu näille maahanmuuttajille käteen,kaikki mikä ei suju heidän toiveidensa mukaan,käännetään rasistiseksi teoksi.Ei tälläisellä vihalla ja halveksunnalla tule koskaan rauhaa yhteiskuntaan ja kylmä totuus on,että meidän ja heidän kultturinsa yhteensovittaminen on mahdoton ajatus,näin se vaan ikävä kyllä totta on.Mielestäni pysyköön jokainen omassa maassaan,jos ei ole kykyä sopeutua uuteen kotimaahan,jos pitäisi itse valita sotatilassa olevan kotimaan tai vihattavan vieraan valtion kansalaisena elämisen välillä,niin mielummin oma maa vaikka henki menisi!

• arvio.
        äimä ja käki kirjoitti:

Siinä tapauksessa luulisin sinun olevan näkövammainen eli sokea.Tämä viha joka ilmenee suomalaista kohtaan,on täysin käsittämätön asia,sitä ei voi olla huomaamatta ja aistimatta.Olen työpaikallani keskustellut asiasta työkaverini kanssa joka on norsunluu-rannikolta kotoisin ja asunut suomessa jo useamman vuoden,suomalainen vaimo ja lapset,siis normaali perhe.Täytyy sanoa,että käymme lähes päivittäin tämän henkilön kanssa ihmissuhde taitoja läpi,hän on hyväksynyt minut ja erään toisen henkilön ystävikseen,mutta kaikki muut ovat vihattavia ja hänen vakaa käsitys on,että näiden muiden kanssa ei pidä olla missään tekemisissä,ei edes puhua?Tämä viha ja halveksunta valkoista kohtaan imetään jo äidinmaidossa ja se kantaa läpi elämän,joten kovin on yksipuolista tämä vieraan kulttuurin hyväksyminen,se menee juuri näin valkoihoisen on suostuttava olemaan alempiarvoinen ihminen,jos haluaa edes pientä inhimillisyyttä ulkomaalaiselta henkilöltä.Ja miten oiva ase onkaan annettu näille maahanmuuttajille käteen,kaikki mikä ei suju heidän toiveidensa mukaan,käännetään rasistiseksi teoksi.Ei tälläisellä vihalla ja halveksunnalla tule koskaan rauhaa yhteiskuntaan ja kylmä totuus on,että meidän ja heidän kultturinsa yhteensovittaminen on mahdoton ajatus,näin se vaan ikävä kyllä totta on.Mielestäni pysyköön jokainen omassa maassaan,jos ei ole kykyä sopeutua uuteen kotimaahan,jos pitäisi itse valita sotatilassa olevan kotimaan tai vihattavan vieraan valtion kansalaisena elämisen välillä,niin mielummin oma maa vaikka henki menisi!

Osittain pitää paikkansa, ehkä noin 30% mamuista ellei vähemmänkin on näitä ns. vihaajia. Voi tosin johtua siitä, että kadehtivat, ovat työttömiä tai heillä on mielenterveysongelmia. Vihaajat myös ovat kärkkäitä suustaan arvostelemaan ja laukomaan, mitä mieleen juolahtaa.

• PA kollinen

Sama täällä tunnen venäläisiä eestiläisiä, yks pulma heiän kansa,hyö viel armastavat työ.?? Joku eestinkielen tulkki jos minulle kertoisi menikö edes lähelle.

• Jussuf (se sama)

Juu, me suomalaiset paluumuuttajat vihaamme kovasti suomalaisia. Sen vuoksi me tänne takaisin muutimme.

Voi elämän kevät näitä maajussien juttuja...

• OY Lento Ab

edes-takas -paluumuuttaja tussuf. Ja suomalaiset veronmaksajat maksaa kuukausittaiset lenntot somaliaan ja takaisin.
        Monestiko olet jo tänä vuonna "paluumuuttanut"?

• mene hoitoon

ja pakkomielteesi mv kohtaan jatkuu, mene hoitoon

• arvio.

Jussuf vihaa/aliarvioi maanviljelijöitä selkeästi. Viha ja aliarviointi voi kohdistua myös ryhmiin.

• Anti jussuf

Juu muslimit, arabit syyriassa tappaa urakalla (yli 1500 pienessä ajassa) toisiaan, osaavat olla kaikkia vastaan, Suomalaisia kafiireitakin vastaan ja jopa omiaankin! On se äkkipikainen luonne, mies kuin villiaasi.... (islamin ja muslimien synty historiaa)

Genesis 16:8 Ja hän sanoi: "Haagar, Saarain orjatar, mistä tulet ja mihin menet?" Hän vastasi: "Olen paossa emäntääni Saaraita."
      16:9 Ja Herran enkeli sanoi hänelle: "Palaa emäntäsi tykö ja nöyrry hänen kätensä alle."
      16:10 Ja Herran enkeli sanoi hänelle: "Minä teen sinun jälkeläistesi luvun niin suureksi, ettei heitä voida lukea heidän paljoutensa tähden."
      16:11 Vielä Herran enkeli puhui hänelle: "Katso, sinä olet raskaana ja synnytät pojan ja kutsut hänet Ismaeliksi, sillä Herra on kuullut sinun hätäsi. >> Jakeen lisätiedot
      16:12 Hänestä tulee mies kuin villiaasi: hänen kätensä on kaikkia vastaan, ja kaikkien käsi on häntä vastaan, ja hän on kaikkien veljiensä niskassa."
      16:13 Ja Haagar nimitti Herraa, joka oli häntä puhutellut, nimellä: "Sinä olet ilmestyksen Jumala." Sillä hän sanoi: "Olenko minä tässä vilaukselta saanut nähdä hänet, joka minut näkee?"

• Höögör

Jaaha, siinäkö se sitten oli tämä elämän totuus ja kaiken selitys, ei kai sentään ,haagar.

• Onkohan mua vähän rikastettu kun vihaan monia ihan syntyperäisiä ja valkoihoisia suomalaisia-

• jussuf ibn-ali

emne vihaa,vaikka suomalaiseet ovatkin pahaltahaisevia likaisia rasistisikoja jotka olisi mahdollisimman nopeasti teilattava(niskalaukaus on paras) tietenkin tarkoitan miespuolisia,mamman luona asuvia,saamattomia, huonosti koulutettuja alkoholisteja joille itsemurha on ainoa vaihtoehto.

• Analys.

Suomalaisten opittava empatiaa.Empatian puute suurin syy tähän vihailmiöön.Vallalla ei pitäisi leikkiä,aina löytyy sua vahvempi,joka pystyy sut niittaamaan,jos tarvetta.
      Joten narsismin korostaminen kannattaa unohtaa.Syyt narsismin yleisyyteen Suomessa tulee sotilaspsykologiasta viime vuosisadan alusta, jolloin kaikista oli tarkoitus tehdä psykopaatteja.Mikäänhän ei ole psykopaattia parempi sotilas.Tämä kohta ei yleisesssä tiedossa.Natsismi esimerkki äärimmäisestä sosiopatiasta,kommunismi toinen.Länsi ymmärtänyt asian.

• grande_peili

Ihmetyttää missä peilimaailmassa aloittaja on elänyt, vai vitsiäkö vain pukkaa? Asia on juuri päin vastoin, suomalaiset pelkäävät/vihaavat ulkomaalaisia. Toki ymmärrettävää, jos suomalaisten negatiivisuus aiheuttaa negatiivisuutta ulkomaalaistenkin käytöksessä.

• Yhdyn kanukin mielip

Kanadalaistutkija varoittaa Ruotsin mallista maahanmuutossa

Suomen pitää ajaa omaa etuaan maahanmuuttopolitiikassaan, kehottaa kanadalainen imigraatiotutkija Howard Duncan. Humanitaaristen arvojen sijaan pitäisi painottaa taloudellista hyötyä, kuten Kanadassa tehdään.

Turussa tänään puhuvan Duncanin mukaan Ruotsi on malliesimerkki epäonnistuneen politiikan maasta. Siellä maahanmuuttoasioita ohjaa moraalinen auttamisenhalu, joka johtaa helposti ongelmiin. Duncanin mukaan Ruotsi ylisuojelee tulijoita, eivätkä nämä sopeudu työelämään tai kulttuuriin.

– Jos Suomi omaksuu tällaisen moraalisen kannan, on vaarana, että tavallinen veronmaksaja etääntyy eikä koe maahanmuuttopolitiikkaa omakseen, Duncan luonnehtii.

http://www.ts.fi/online/kotimaa/222273.html

Totta on että sosiaalinen siirtolaisuus tulee Suomelle suunnattoman kalliiksi, aiheuttaa ghettoutumisen kaltaisia ongelmia ja luo yhteiskunnallisia jännitteitä sekä syö viranomaisten resursseja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      54
      2126
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1670
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1464
    4. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1444
    5. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      353
      1444
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1315
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1098
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1024
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      992
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe