K-kauppa Kyrönmaalla, Asioin liikkeessänne 5.6 ja tarkoitukseni oli ostaa 12 tölkkiä olutta . Juomaosastolla oli seinässä laittomia Älä revi pakkauksia auki kylttejä, mistä en tietenkään välittänyt. Hämmästykseni kassalla oli suuri ,kun minulle ilmoitettiin , että kauppa ei myy yksittäistölkkejä, vaan minun täytyy ostaa koko 24-paketti. Ostokset jäivät tekemättä ja totesin, että seuraavalla kerralla painan kaasua kyseisen kylän kohdalla. Loppuun ote Valviran opaasta Alkoholijuomien vähittäismyynti elintarvikeliikkeissä. Myyntipaikka ei saa kieltäytyä myymästä monipakkauksessa myytävinä olevia tuotteita yksittäin alkoholisäännöksen kiertämiseksi. Esimerkiksi, jos olutta X myydään 12 pullon pakkauksessa hintaan 9,90 euroa, samaa olutta on myytävä myös yksittäisinä pulloina. Olutpullon hinta ei silloin saa ylittää 82 senttiä.
Olutta myös tölkeittäin
Perunat 25kg säkeis
5
176
Vastaukset
- L-A-I-H-I-A
Pultsarien luvattu kunta on
- Perunat 25kg säkeis
Se on kylläkin huomattu. Tenu keppejä notkuu,joka kaupan oven suussa.
- hattu #
Isossakyrössä bongattu moisa kieltoja.
- Ihme kauppa
Mahtaako sama käytäntö olla voimmassa vielä tänäpäivänä ?
- Bengt Grovla
Tekisit siitä ilmoituksen poliisille. Kauppa kuitenkin rikkoo alkoholilainsäädäntöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745