istun paljaalla ruohikolla
villisti kukat rehoittavat
syreenit ja tuomet huumaavt tuoksuillaan
kesä
sinä kauan odotettu
taas palasit
hiekkaiset jäljet eteisessä
kertovat sen mistä jo kauan haaveilin
on kesä ja kukkiva maa
on linnut palaneet pitkiltä
matkoltaan
kalat hyppivät kaislikossa
linnut visertävät puissa ja maassa
syksyllä vielä hengitin
talvella kuoli osa itsestäni
kesä minut herätti jai talviunta nukkuvan
rakkauden
syreenit ja tuomet
8
95
Vastaukset
kuinka nyt naurankaan mutta se oli totinen paikka kun maailma muuttui valkoiseksi ja pelkäsin sydän syrjällään että löytäisikkö luokseni enää ... harmaissa päivissä kuljin katsoin sitä samaa ikkunasta kun taivas tulvi häivytti sentään valkean ... onneksi niin ettet tarvinut suksia enään mutta nyt katselen kuinka aurinko kuivaa paikkoja lämmin höyry taivaisiin kohoaa tekee minut kevyeksi mutta ei niin tuulten vietäväksi että se riistäisi sydämesi ja sydämeni sinulta minulta ... kylläpä 'satunnainen' runoilijatar on kulkenut luontoa tarkkaillen ja avaten sydäntään sanoilla veikeillä. tosi monta hienoa kohtaa runossasi on varsinkin tuo toiseksi viimeinen kosketti. olet aivan uskomaton runoilijatar upean hyvä liona !!!
- Liona32-
Kauhistusta ja painajisunta olisi talvi keskellä kesää.
Kiva lukea vastauksesi, kiitos siitä runo64.
- Kauris-62
Kyllä ne kesän tuoksut todella huumaavat....
oikeasti saan päänsärkyä niistä syreneistä yms.
Mutta näin lukiessa saan vain hienon lukuelämyksen,kiitos Liona!!- Liona32-
Ikävää että saat päänsärkyä niin ihanista tuoksuista.
Kaksinverroin mukavampaa kun sait lukuelämyksen, kiitos kauris-62
Runosi - kuin tuoksujen huuma on lähes kyltymätön - luonto herättää kuin uinuneet piilossa olleet tuntemukset eloon.
Syreenit ja Tuomet ... muistuu nuoruuden pihapiiri kuin uudemman kerran eloon - vastumatonta nostalgiaa.- Liona32-
Syreeenit, tuomet ja kirsikka on minullekin lapsuudesta
tuttuja, voin melkeinpä tuntea syreenien tuoksun kun
niitä oli maljakossa, keittiönpöydällä, nostalgiaa se on minullekin.
Kiitos vastauksestasi dolan ja ihanaa aurinkoista kesäntuoksuvaa
päivää.
aukesi aurinkoinen aamu
rannalla leijailee saunan savu
puhtaat purjeet
venettä kuljettaa
lokit järvellä kalastaa
kesän tuoksu säilyy mielessä
maistuu kylmä vesi kielellä
kaunis maisema vierellä- Liona32-
Hei oiva-K piirsit sanoillasi hienon vastausrunon, sen kun
saisi ikuistettua maalaukseksi kuvan jo näen silmissäni
ei muutakuin siveltimet, värit ja kangas tai pannå ja töihin.
Kiitos aiheesta ja inspiksestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271548Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391489Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3401316Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12998
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7891- 71826