Olen vuoden verran oksentanut; ensin osasin kontrolloida syömistäni ja laskin kalorit erittäin tarkasti, elin muutaman kuukauden 1000-1200 kalorilla. Syksyllä diettini luonnollisesti riistäytyi käsistä kun oli jatkuvasti nälkä ja aloin syödä muutaman 100 kaloria enemmän.
Hain apua psykologilta, mutta tajusin vasta käyntien loputtua, ettei syömishäiriööni suhtauduttu vakavasti, koska ahmininen tarkoitti korkeintaan yhtä karkkipussia päivässä. En kuulemma ole tarpeeksi sairas, että minulle voisi suositella hoitoa. Sain ahmimishäiriöön lääkkeet, mutta lopetin niiden syömisen melkein heti. En halua syödä lääkkeitä, koska en usko niiden tehoavan.
Nyt olen päivittäin ahminut ruokaa ja makeaa kaapeista, ja minulla on jatkuvasti nälkä. En osaa lopettaa syömistä edes lounaan jälkeen, (ennen se riitti), vaan syön sen lisäksi useita välipaloja putkeen. Ahmimisen jälkeen joko oksennan tai otan päiväunet ja teen lihaskuntoja.
Pelkään, että ahmimiseni pahenee ja lihon kaikki laihduttamani kilot takaisin! Peilistä näen lihavan epäonnistujan. Minulla ei ole itsehillintää jatkaa laihduttamista. Pitääkö minun ahmia tuhansia kaloreita päivässä ennen kuin minut otetaan vakavasti?!
neuvoja vailla
Mulan
0
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111648Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401404- 541143
- 581053
- 721005
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva53926Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774