Kaipaisin intialaista Malai kofta reseptiä eli jos jollain on hyvä resepti olisin kiitollinen!:)
Malai kofta
2
431
Vastaukset
- Oletkos
kokeillut ihan googlaamaalla 'Malai kofta recipe'? Sieltä ponnahtaa iso läjä ohjeita, joista voi valita mieleisensä. Jos ei lontoonkieli taitu, niin kääntäjä päälle, ja ei kun kokailemaan! Onpa siellä joukossa muutama suomalaistettu versiokin joukossa.
Malai koftan valmistaminen ei ole ihan noita sarjaan kädenkäänteessä pyöräytettäviä aterioita - kuten eivät monet muutkaan intialaiset safkat. Vaikka malai kofta-pyörykät kuuluukin meidän perheen suosikkeihin, niin itse väkertelen niitä aika harvakseltaan juurikin tuosta syystä. Valitettavasti reseptiä ei ole tarjota, sillä valmistan kaikki ruoat ns näppituntumalla, luottaen maistelu-metodiin pitkin kokkauksen etenemistä.
Omat oppini intialaisen ruoanvalmistukseen olen saanut sikäläiseltä anopiltani, joka aikansa ihmeteltyään päätti vihdoin viimeinen jakaa kaikki kyökkisalaisuutensa 'oudon' minänsä kanssa. Oudon mm siksi, että en ole ikunas itse höyhentänyt kanaa - ja jätän sen kananraadon edelleenkin erittäin mielelläni anopin osaaviin käsiin! - tästä vaan väkerrä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709