Joo eli olis siis tarkotus vaihtaa repusta laukkuun, joten ehdotuksia sellaisista kaipailisin. Oon pukeutumiseltani vähän hevari-tyylinen että jotain tyyliin sopivaa ettisin mutkun en oikein tiiä mistä löytäs... Joten ehdotuksia?
OLKALAUKKU POJALLE
6
279
Vastaukset
- Nimimerkki on pakoll
google
- Natural High
Hei voisitko laittaa linkkii kun en löydä google-nimistä nettikauppaa, tulee vaan joku typerä hakukone?
Joo eihän tässä montaa tuntii ollakaan yritetty löytää laukkuu googlettamalla... Voisin toki vielä jatkaa muutaman tunnin mutta ajattelin että ehkäpä ois kätevämpi kysyä täältä kun täällä ehkä jotkut tietäs paremmin mistä löytys. Niin oisko jollakin kunnollista vastausta?
- toimii..,m
osta ihan normi musta olkis, sitten vaan niittivyöstä väännät niitin irti ja niittaat siihen laukkuun :)
- Jos nyt ei kuitenkaa
Nevar Evar! Elä tee sitä virhettä! Tuut kuulemaan sitää viellä loppu elämäs.... Ja jos pakko on niin osta joku JCK&JNS Pinkki!
- Natural High
Ja mikähän virhe se laukun ostaminen on? Mun mielestä ainakin sopis mulle paremmin kun reppu. Sitä paitsi ei nyt niin hirveesti muitten mielipiteet kiinnosta jos ite jostain tykkään...
Ja kiitos toimii..,m, jonkun ihan perusmustan aattelin itekin ostaa ja kattoo sitten jos siihen jotain ite sitten lisäis... Mut oisko jotain ehdotuksia mistä kaupasta? Netistä aattelin tilata ja ois ihan hyvä jos ois jotain bändipaitojakin samassa kaupassa myytävänä kun tarviis vähän lisää... Kun kaikissa sellasissa kaupoissa mitä oon kattonu niin on ollu vaan jotain bändilaukkuja mutkun haluisin ihan vaan perusmustan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796