Olen nyt kahdesti tankannut E10-bensiiniä -02 Bora 1.6:een. Kummankin tankkauksen jälkeen on mittaristossa alkanut palaa pakokaasupäästöjen varoitusvalo.
Ekan kerran vaihdettiin etummainen mikä-lie-Lamda-osa, ei auttanut, vaan hetken päästä EPC-valo alkoi palamaan koko ajan, jolloin vaihdettiin happianturi, asia korjaantui.
Edellistä kertaa muistamatta tankkasin jälleen E10:ä, jolloin parin päivän päästä alkoi ECP-valo ja pakokaasupäästöjen varoitusvalo palamaan jatkuvasti.
Onko syy E10:ssä, vai jossakin muussa? Onko muilla ollut ongelmia E10:n/Lamda-juttujen kanssa?
(Katalysaattori on vaihdettu 12/9, jos se nyt tähän jotenkin liittyy.) : )
Hajoittaako E10 Lamda-anturit?
Harmia harmin perään
1
283
Vastaukset
- nimimerkki10
Happitunnistin tunnistaa nimensä mukaan hapen määrää pakokaasussa. Kyllä se on jostain muusta syystä hajonnut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784