Tällaista oli partiopoikien koulutus siihen aikaan, kun partiopoikia ei vielä oltu koulutettu lässyttelemään ja hyssyttelemään kaikensuvaitsevien ja maailmaasyleilevien pakolaisasioita hyysäävien tätien ajamia asioita, kuten nykyään tehdään.
Ennen vanhaan tajuttiin, että Suomi on suomalaisten maa, johon kuuluvat ja jonka omistavat suomalaiset. Katso video partioleiriltä vuodelta 1938 ja ihmettele, miten siihen aikaan voitiinkin vielä olla kansallismielisiä, toisin kuin nykyään, kun kansallismielisyys on rikoksista pahin.
http://yle.fi/elavaarkisto/?s=s&g=5&ag=117&t=00954&a=6262
Partiointia pakkasessa talvella 1938.
5
84
Vastaukset
Ja mihinkä se sitten johto yleiseen ja yhtäläiseen Erika-laulukilpailuihin saksalaisten kanssa ja tuomaristona oli puna-armeijan kuoro. No ensinnähän ne lähti karkuun sitä hirveetä mekkalaa mutta sitten oppivat itsekkin laulamaan korkealta ja kovaa. No siinä veisatessa sitten puoli Eurooppaa jäi alle ja Suomikin meinasin mutta kun ruikutettiin oikein kunnolla niin säästyttiin, oikein USA:ssa asti piti käydä itkuvirsejä vetelemässä.
- varavaraani
Anteeksi kuinka? Kirjoitit "Ja mihinkä se sitten johto yleiseen ja yhtäläiseen Erika-laulukilpailuihin saksalaisten kanssa ja tuomaristona oli puna-armeijan kuoro. No ensinnähän ne lähti karkuun sitä hirveetä mekkalaa mutta sitten oppivat itsekkin laulamaan korkealta ja kovaa."
Näissä sinun kirjoittamissasi lauseissa ei ole mitään järkeä. Ei mitään johdonmukaista järjen hiventäkään. Ne eivät kerro yhtään mitään. Kirjoitatko humalassa? varavaraani kirjoitti:
Anteeksi kuinka? Kirjoitit "Ja mihinkä se sitten johto yleiseen ja yhtäläiseen Erika-laulukilpailuihin saksalaisten kanssa ja tuomaristona oli puna-armeijan kuoro. No ensinnähän ne lähti karkuun sitä hirveetä mekkalaa mutta sitten oppivat itsekkin laulamaan korkealta ja kovaa."
Näissä sinun kirjoittamissasi lauseissa ei ole mitään järkeä. Ei mitään johdonmukaista järjen hiventäkään. Ne eivät kerro yhtään mitään. Kirjoitatko humalassa?Siinäpä onkin sitten sinulle hyvän kokoinen kookospähkinä aukaistettavaksi.
- varavaraani
Hrosskell kirjoitti:
Siinäpä onkin sitten sinulle hyvän kokoinen kookospähkinä aukaistettavaksi.
Nyt ei jaksa aukaista kookospähkinää.
- His Story on
Siinä sitä kokkareet ja wannabe kokkareet ja sååmenrååtsalaiset sun muut manipuloidut kahelit valmistautuivat siihen Suur-Suomen tekoon?
IKL ja Lotta-Swärd järjestökin, jotka valvontakomissio kielsi Murha-Marskin hävitessä sotansa natsi-liittolaisineen.
Osa näistä ja edeltäjänsä olivat tappamassa Suomalaisia, siis OMIAAN vain parikymmentä vuotta aikaisemmin nälkään ja teurastamalla.
Pakko sanoa et sen aikaisille RIVIMIEHILLE nostan hattua kunnioituksesta.
Heille taas, jotka tiesivät Saksan touhuista, haistatan piiitkään paskan!
Jumankekka, mitä propagandaa! Kas kun ei Göebbelsikin vilahtanut siinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959