CNN:n helikopteri kuvasi suorassa lähetyksessä valopalloja.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/oudot-valopallot-ilmestyivat-valtavasta-polypilvesta--cnnn-helikopteri-kuvasi-katso/art-1288400781686.html
Valopalloja suorassa lähetyksessä
24
192
Vastaukset
- insinööri-
Mikään lentävä laite ei voi lentää pölypilvessä. Video on huijausta!
- moottorit käyntiin
Katsokaa tarkasti. Kuvasta häviävän "suihkumoottorit" käynnistyvät videon 54. sekunnin kohdalla.
- luulisin,
Lennonjohto ohjaa lentokoneita, jos ilmassa on lentokoneita useampi kuin yksi.
- 11+2
luulisin, kirjoitti:
Lennonjohto ohjaa lentokoneita, jos ilmassa on lentokoneita useampi kuin yksi.
Lentokonetta ohjaa pilotti. Välillä sitä saattaa ohjata autopilotti.
- onko?
Lentokoneissa ei ole valonheittimiä.
- erki3333333333333
Hrosskell kirjoitti:
Mikäs tää sitten on?
http://farm2.static.flickr.com/1124/577032554_907291c271.jpgtuohan oli oikein hämmästyttävän selvä kuva ufosta. Ihan selvästi näin sen vielä liikkuvankin. Ja yksi vihreä ilmiselvästikin mies roikkui ulos ikkunasta.
VOI HIRVEETÄ MITÄ TÄSTÄ VIELÄ TULEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - pekka-musta
Hrosskell kirjoitti:
Mikäs tää sitten on?
http://farm2.static.flickr.com/1124/577032554_907291c271.jpgSomalialainen lentokone, polttavat notskia koneessa.
- Doobeton
Myöntäkää jo toopet että UFOja on.
- JyrkiäläjätäJärkee
Youtube videossa näkyy lentokoneitakin, mutta noi laitimmaiset valopallot eivät käyttäydy samalla tavalla kuin ne lentokoneet? Kuitenkin suurimmalla todennäköisyydellä ne ei voi olla muita kuin lentokoneita.
- h vklölj vhöl
Huikeaa.
http://www.youtube.com/watch?v=9NyI0zqxRug&feature=related
Kohdassa 3.40.- lölleri awerw
No niin, siinähän se näkyi! Lentokoneita oli!
- 45
Heijastuksia. Näyttivät "liikkuvan" samalla nopeudella kuin kopterikin verrattuna maakohteisiin.
Aivan videon alussahan näkyi oikein isojakin "uhvoja" ja oikein kolminkertaisina ja värillisinä.
Kaikenlaisia uskovaisia sitä pitääkin täällä kirjoitella soopaansa. - Emme ole yksin
Jos ihminen ei halua uskoa ufoihin niin hän ei niitä myönnä vaikka se laskeutuisi takapihalle,tämmöinen kieltäjä on yleensä heikkohermoinen ja suppean älykkyyden omaaja tyyppi joka keksii aina lisää selityksiä jottei hänen maailmansa romahda.
Itse olen nähnyt ufon voimalinjan päällä 22vuotta sitten talvella ja ihan sama mitä muut selittävät niin tiedän mitä näin,se oli noin 10 metriä halkasialtaa täysin äänetön ja täysin käsittämätön valo tuli sen alapuolelta maahan(semmoisia valon värejä ei ole olemassa tässä maailmassa) ja se kierteleli tai teki jotain ihme neliön muotoisia liikkeitä voimalinjojen yläpuolella.
Ensin kun näin sen tuli lusikallinen housuun ja jähmetyin katsomaan sitä kauhusta jäykkänä.
Tapahtuma kesti 3-4 minuuttia ja sitten se äänettömästi häippäsi älytöntä nopeutta pois tyyliin valon nopeus.- 11
"semmoisia valon värejä ei ole olemassa tässä maailmassa"
Miten sinä ne voit nähdä jos niitä ei ole?
- <deg<sgsg<
Tätä se on yleensä.
Suppean älykkyden omaavilla ufohörhöillä menee lusikallinen housuun kun pitää alkaa todistamaan puheitaan- stupid twat
Olet idiootti josta toi aikaisempi kirjoittaja kertoi just.
Mutta ei hätää sillä suomi on idiootteja täynä joten et ole yksin.
- idiota
Opettele kirjoittamaan.
- tyhmät
Kyllönen: "Aijai, JJ:n auton takaosasta sijaitsevista suuttimista tulee savua!"
Rosberg: "Niin näitä suuttimiahan kutsutaan ammattikielessä pakoputkiksi…"
Iltasanomat:"Oudot valopallot ilmestyivät valtavasta pölypilvestä"
Minä:" Niin näitä valopalloja kutsutaan ammattikielessä lentokoneiksi..."- Valopalloilija
Haluaako kukaan lähteä mun kaa huomenna Helsinki-Vantaan kentälle bongaamaan valopalloja?
Millä valopallolla oot viimeksi lentäny? Mä oon lentäny Finskin 757:lla.
Pidätkö valopallolla lentämisestä?
Onko valopallomatkustaminen mielestäsi se kaikkein ekologisin vaihtoehto?
Joskus kun lennettiin Mallorcalle iskän ja äiskän kaa valopallolla, niin oli kovaa turbulenssia. Pelkäätkö sinä turbulenssia?
Mun mielestä siistein valopallo on MD-11. Mistä sä tykkäät?
- Sotarampa
Hercules C-130. On hienoa, kun pääsee rampista ulos, ei jää rynkyn hihna eikä tetsarit kiinni oven pieleen. Poikittaiset penkit ovat myös mukavat ja meteli on mahtava.
Juutuupin video oli asiaa. Lentokoneita. - john666
itse uskon ufoihin mutta...tuli mielee et jos noi ois jotain ``myrskyn-tutkijoitten``kauko-ohjattavia laitteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa452053En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311650Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141434Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 91291
- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7981- 81972
- 20959