Valopalloja suorassa lähetyksessä

näin tapahtui

24

192

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • insinööri-

Mikään lentävä laite ei voi lentää pölypilvessä. Video on huijausta!

• moottorit käyntiin

Katsokaa tarkasti. Kuvasta häviävän "suihkumoottorit" käynnistyvät videon 54. sekunnin kohdalla.

• luulisin,

Lennonjohto ohjaa lentokoneita, jos ilmassa on lentokoneita useampi kuin yksi.

• 11+2
        luulisin, kirjoitti:

Lennonjohto ohjaa lentokoneita, jos ilmassa on lentokoneita useampi kuin yksi.

Lentokonetta ohjaa pilotti. Välillä sitä saattaa ohjata autopilotti.

• onko?

Lentokoneissa ei ole valonheittimiä.

• erki3333333333333
        Hrosskell kirjoitti:

Mikäs tää sitten on?

http://farm2.static.flickr.com/1124/577032554_907291c271.jpg

tuohan oli oikein hämmästyttävän selvä kuva ufosta. Ihan selvästi näin sen vielä liikkuvankin. Ja yksi vihreä ilmiselvästikin mies roikkui ulos ikkunasta.

VOI HIRVEETÄ MITÄ TÄSTÄ VIELÄ TULEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• pekka-musta

• Doobeton

Myöntäkää jo toopet että UFOja on.

• JyrkiäläjätäJärkee

Youtube videossa näkyy lentokoneitakin, mutta noi laitimmaiset valopallot eivät käyttäydy samalla tavalla kuin ne lentokoneet? Kuitenkin suurimmalla todennäköisyydellä ne ei voi olla muita kuin lentokoneita.

• h vklölj vhöl
      • lölleri awerw

No niin, siinähän se näkyi! Lentokoneita oli!

• 45

Heijastuksia. Näyttivät "liikkuvan" samalla nopeudella kuin kopterikin verrattuna maakohteisiin.
      Aivan videon alussahan näkyi oikein isojakin "uhvoja" ja oikein kolminkertaisina ja värillisinä.
      Kaikenlaisia uskovaisia sitä pitääkin täällä kirjoitella soopaansa.

• Jos olisi videokuvaa koneen toiselta puolelta, näkyisi se CNN:n helikopteri ufona :D

• Emme ole yksin

Jos ihminen ei halua uskoa ufoihin niin hän ei niitä myönnä vaikka se laskeutuisi takapihalle,tämmöinen kieltäjä on yleensä heikkohermoinen ja suppean älykkyyden omaaja tyyppi joka keksii aina lisää selityksiä jottei hänen maailmansa romahda.

Itse olen nähnyt ufon voimalinjan päällä 22vuotta sitten talvella ja ihan sama mitä muut selittävät niin tiedän mitä näin,se oli noin 10 metriä halkasialtaa täysin äänetön ja täysin käsittämätön valo tuli sen alapuolelta maahan(semmoisia valon värejä ei ole olemassa tässä maailmassa) ja se kierteleli tai teki jotain ihme neliön muotoisia liikkeitä voimalinjojen yläpuolella.
      Ensin kun näin sen tuli lusikallinen housuun ja jähmetyin katsomaan sitä kauhusta jäykkänä.
      Tapahtuma kesti 3-4 minuuttia ja sitten se äänettömästi häippäsi älytöntä nopeutta pois tyyliin valon nopeus.

• 11

"semmoisia valon värejä ei ole olemassa tässä maailmassa"

Miten sinä ne voit nähdä jos niitä ei ole?

• <deg<sgsg<

Tätä se on yleensä.
      Suppean älykkyden omaavilla ufohörhöillä menee lusikallinen housuun kun pitää alkaa todistamaan puheitaan

• stupid twat

Olet idiootti josta toi aikaisempi kirjoittaja kertoi just.

Mutta ei hätää sillä suomi on idiootteja täynä joten et ole yksin.

• idiota

Opettele kirjoittamaan.

• tyhmät

Kyllönen: "Aijai, JJ:n auton takaosasta sijaitsevista suuttimista tulee savua!"
      Rosberg: "Niin näitä suuttimiahan kutsutaan ammattikielessä pakoputkiksi…"

Iltasanomat:"Oudot valopallot ilmestyivät valtavasta pölypilvestä"
      Minä:" Niin näitä valopalloja kutsutaan ammattikielessä lentokoneiksi..."

• Valopalloilija

Haluaako kukaan lähteä mun kaa huomenna Helsinki-Vantaan kentälle bongaamaan valopalloja?
        Millä valopallolla oot viimeksi lentäny? Mä oon lentäny Finskin 757:lla.
        Pidätkö valopallolla lentämisestä?
        Onko valopallomatkustaminen mielestäsi se kaikkein ekologisin vaihtoehto?
        Joskus kun lennettiin Mallorcalle iskän ja äiskän kaa valopallolla, niin oli kovaa turbulenssia. Pelkäätkö sinä turbulenssia?
        Mun mielestä siistein valopallo on MD-11. Mistä sä tykkäät?

• Sotarampa

Hercules C-130. On hienoa, kun pääsee rampista ulos, ei jää rynkyn hihna eikä tetsarit kiinni oven pieleen. Poikittaiset penkit ovat myös mukavat ja meteli on mahtava.

Juutuupin video oli asiaa. Lentokoneita.

• john666

itse uskon ufoihin mutta...tuli mielee et jos noi ois jotain ``myrskyn-tutkijoitten``kauko-ohjattavia laitteita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      45
      2053
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1650
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      351
      1416
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      9
      1291
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1088
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      981
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      972
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    Aihe