En ole koskaan joutunut niin moneen riitelyyn kuin pohjanmaalla.
Mikä teitä venkuloita vaivaa?
Luuletteko että jokainen uusi asukas alkaa elää teidän (paskiaisten) pillin mukaan?
Olette, pohjanmaalaiset, lauma kusipäitä!
Riitelyä
7
192
Vastaukset
- ei turkulainen
Höpöä pukkaa! Olen asunut monella paikkakunnalla ympäri maan ja pohjanmaalla on sanottu asiat suoraan ja sitten paiskattu kättä.
On monta tapaa ottaa vieras vastaan ja koiranpaskaa on tullut postilaatikkoon mutta edessä on oltu niin imelän makeaa.
Savossa ensimmäinen känni toi hyviä kavereita kurkkuun ja aivan käsittämättömiä tulkintoja "ystävien" taholta.
Pohjalaisten ja hämäläisten kanssa on synkannut. Suomen ruotsinkielisissä ja savolaisissa on luonteeltaan kaikkein vit...maisimmat luonteet. Nunnukoistakin olen pitänyt. - Missähän pohjanmaall
.
toki joka kylässä on ne omasta "erinomaisuudestaan" vakuuttuneet mettäpöyrööt mutta ei niistä tarvitse välittää mitään
. - pakoon elävänä
Eipä ole satakuntalaisissakaan hurraamista.
- Kaikki ovat yksilöit
.
Joutaa jo romukoppaan nuo vanhat stereotypiat
. - exturkulainen
ITSEKIN TURUSTA TÄNNE POHJANMAALLE aikoinaan muutin ja kyllä pohjanmaalla ihmiset on todella hankalia mutta elämä opettaa-kyllä täällä pärjää kun alkaa itse yhtä hankalaksi.
Pohjanmaalla luonteeseen kuuluu että OLLAAN PARASTA A -LUOKKAA VAIKKA OLTAIS IHAN P---ESTÄ...
JA VARSINKIN ruotsinkieliset pohjanmaalla luulee tietävänsä kaikesta kaiken ja olevansa maailman parhaita yksilöitä....mutta luu kurkkuun vaan ja siitä selviää:-)!! - jjjhgkhkiti
Pohojalaanen sanoi mulle jotta on kolome R:llä alkavaa kunnon autoa:
Renaulti, Rotke (Dodge) ja Riisseli mersu.
Me etelästä tulleet luulemme pohjalaisen muttuilevan, mutta tottahan hän puhuu.- Kulukupeliä löytyy
Mulla on Voortti ja akalla Viiatti, laros on Verkunsoni raktori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709