Katseleeko miehenne rantalentopalloa MTV 3:lta

Mustat 'sukat

Minun mieheni katselee joka päivä, mokamakin vanha ukko.

28

112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odota hetki, olen juuri laittamassa aloitusta minäkin.
      Tuleekin kiva vertailu palstalaisten öh.... noh..ajatusmaailmasta.
      H.

• anomuumi

Karppausleivät ja isot tissit . Nyt en ymmärrä miksi niitä pitäisi vertailla.

• anomuumi kirjoitti:

Karppausleivät ja isot tissit . Nyt en ymmärrä miksi niitä pitäisi vertailla.

Eipä tässä niitä vertailla.
        Palstalaisia vain.:)
        Ole varovainen.
        H.

• Pumpattavat
        hunksz kirjoitti:

Eipä tässä niitä vertailla.
        Palstalaisia vain.:)
        Ole varovainen.
        H.

Haluaisiks pompotella rantapalloja?

• Hölmöö palloo

Ihan hölmöö se lentopallon kattominen. Mää kattelen niitä pelaajia.

• Palloton

Onko telkkari auki. NYT.

• Alpo KUR....

Rantalentis on MTV 3 ohjelma jonne soitetaan ja lähetellään viestejä
        Googlaa Rantalentis-Maisa .

• portti........

Ei katsele, kuin ei katsele muutakaan urheilua.

Jo nyt on kumma, jos ei ukkoraiskasi saisi edes telkkaria katsella.

• ei kattele munkaan mies urheilua eikä muutenkaan telkkua mutta jos yleensä on urheiluhullu niin eikös se rantalentiskin oo urheilua köyhiä on nää kesäiset aloitukset mutta tuntuu että kiusa se on pienikin kiusa.

• Brutukseni...
        Oletko jo lentiskunnossa, kaikin puolin?
        H.

• etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan pallo on hallussa =))))

• Miten sitä uskaltaa...?
        Tiedä kumpaanko palloon se sitten aviomiehen käs käyp...
        Ja kuinkakonkin lujasti.

H.

• 1943

Eikös ole melko harmitonta iloa? Urheilun parissa näkee sutjakoita nuoria naisia, ei ole turvonneita plösöjä.

• ei vielä niin vanha

Ei katsele, koska hänen mielestään rantalentopallo on väkisin keksitty urheilulaji, ja mies on itse harrastanut ja harrastaa edelleen "oikeita" urheilulajeja.

• Tase pappa

Väkisin ja väkisin - keksitty... kivaaaa--ahh.
        On "urheilijat niin timmejä, että. Jos olisivat heikommassa timmissä, eivät saisi palloa iskettyä moisessa pehmeässä hiekassa.
        Näkee että laji on kovaa harjoitusta vaativa laji.

SITÄ MINÄ VAAN TULIN SANOMAANOHOOHO

• lejanna

Eipä katsele urhoni mitään urheilua telkarissa, eikä livessä.
      Jos pakko olisi, mieluummin saisi katsella naisten rantalentopalloa, kuin miesten lyhyitä aitoja.

Anna nyt miespolon katsella rantalentistä, eihän ruumiinkulttuurin nosto ole koskaan paha juttu.
      .

• himmelius 76

No voihan nenä, että rantalentis ois jotenki mustis-aihe! Et sitte kyllä tiiä mitään miesten tv-ja nettikatseluista. Oo iloinen, et katselee edes jotakin urheilua ja VAAN rantalentistä!

• meeriamanda

Miten niin mies? Mehän katotaan kaikki mahdollinen urheilu ja vieläpä ostettu lisäohjelmia kortille et niitä näemme!

Oletko tosiaan mustis? Miksi? Ei se sinunkaan ukkosi enää niille lentopalloa pelaaville kelpaisi joten lepo vaan :)))

• Mää vastaan rouvan puolest ja kyllä kiitos kattelen ain ko paikalle satun.
      Mikä sen hienompaa kun katella notkeeta ja huippuunsa trimmattua vartaloa.
      Muistella samalla aikaa kun itte oli notkee ja kerkes joka paikkaan ajallaan.

• Kullervo Trudilutzky

Rupeeko sillä seisoon? Jos rupee niin käytä hyväksesi. Tytöt ovat upeassa trimmissä. Tykkään katsella heitä.

• Myös urheilu kiinnostaa.

Lajeista parhaita ovat naisten pikamatkat 400m:iin saakka.
      Fitness-kisoihin treenaajat saavat myös arvostukseni mutta kisat menevät mielestäni hieman överiksi.

Rantalentis on urheilulajina mielestäni hieman "synteettinen" jenkkien tuote.
      Sopii harrasteluksi mutta en osaa arvostaa kilpaurheiluna.

Katsomme vaimon kanssa nuo mainitsemani lajit, muiden joukossa, aina kun on mahdollista.

Miesten telinevoimistelu on eräs vaimoni suosikkilajeista.
      Tietenkin myös minä katson lähetykset.

• palloillen..........

Testaappa seuraavaa:
      Ota kaikki vaatteet pois, jätä päälle vain mainitsemasi mustat sukat (kera sukkanauhojen). Sitten palloilemaan TV:n eteen. Luulisi ukon kiinnostuvan livestä ;))

• Äiti 33

MTV 3 13.05 Rantalentis. Toivottavasti palloa on vastaaottamassa nainen.

Nuoret soittavat eli maksavat siitä että pallo lentää.

• s-taka

Me katsellaan ukon kanssa rantalentistä useimmiten yhdessä etelän hiekkarannoilla kun kohdalle osutaan. Hauskaa harrastustouhua, siinä ei suuria paineita oteta, ja pulskiakin näkyy joukossa eikä haittaa yhtään.

Puolisko kun on vanhoja aktiiviharrastajia niin ehkä sitä enemmän vielä kiinnostaa, minä en tiedä tarkkaan edes sääntöjä - jos niitä noissa hauskanpitopeleissä kovin tarkasti edes seurataankaan.

Ai että oikeen mustat sukat ;-D

Mitään telkkarin hölöpölö-ohjelmia ei tule katsottua, ikinä. Jos kunnon lentismatsi tulee niin toki puolisko saattaa katsoa, eikä mulla ole mustia sukkia vaan pikemminkin punaiset.

• s-taka*
        hunksz kirjoitti:

Tässä on lyhytsukkaista porukkaa. Uskoisin että on urheilualkkarit.
        Ei siis ole pilkkaa vaan pieni muistutus.

http://www.youtube.com/watch?v=aluZNkPkb5Y
        H.

No varmasti alkaa persausta kuumottaa tuossa pelissä jollei verkkahousujen alla ole kunnon alkkareita, tuo on nimittäin tulista hommaa pitemmän päälle. Puhun kylläkin suulla suuremmalla koska itse en ole koskaan ottanut osaa.

Tuli jostain mieleen vertailu pyöräilypöksyihin, kun en ole vielä saanut aikasiksi käydä hankkimassa saumattomia pyöräilyhousuja; sisäsauma vähän hiertää pitemmillä matkoilla. Istuinpehmusteisía pyöräilyhousuja en tarvitse koska satula on hyvä ja ehkä jonniinverran pehmustetta omasta takaa.

Niin, sukat. Eikös jokin vanha tapa ollut että jos nuorempi sisarus meni naimisiin ennen vanhempaa, niin tämä vanhempi - siis vielä vanhapiika mikä oli hurjan hävettävää ennen vanhaan - joutui pistämään häihin vihreät sukat? Voi ei, toivottavasti muistan väärin ;-///

Punaisilla sukilla tarkoitin lähinnä iloa siitä, että puolisko on urheiluhenkinen ja vähintäänkin katsoo telkusta urheilua vaikka lääkäri on itseltään tietynlaiset pelit kieltänytkin, esimerkiksi juuri lentopallon. Kenelle voisi olla mustasukkainen asiallisten ohjelmien katsomisesta, vaikka pukeutuminen tietyissä lajeissa onkin niukkaa, kysyn vaan?

Pian lähden aika tiukoissa vetimissä pyörälenkille. Toivottavasti autot (=autoilijat) kiertää eikä jää toljottamaan...

• vinksin vonksin ;)

Laita pyöräilyhoususi nurinpäin, silloin sauma jää ulkopuolelle, eikä hierrä. Tuota lentopalloa olen joskus pelannut istualtani kuntoutuksessa ollessani. Ei se hassumpaa ole.

;-)

• s-taka*

Aion siltikin palkita itseni saumattomilla jos vain väreihin sopivat (hahhaa!) löydän. Kiitos silti hyvästä vinkistä, saattaa se saumamyhkyrä nurinpäinkin vähän kaihertaa mutta tuskin paljon.

Reilut 500 on takana ja suunnilleen sama edessä jos perustavoitteeseeni aion yltää. Toivottavasti löydän ne pöksyt ja sotken menemään vielä paljon enemmän ennen syyskylmiä - ilman kaiherruksia siis ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe