kesäteattereissa käyntiä mää käyn jonkun verran ja täytyy sanoo että monesti on esityskset parempia kun ammattilaisten esittäminä oon myös mukana näyttelemässä tänä kesänä ensi iltaa pukkaa kahdeskymmenesneljäs seitsemättä harjoiteltu ollaan jo tammikuusta asti homma alkaa olla hanskassa mutta välillä on hanskat tosi pahasti hukassa.
harrastatko kesällä
35
84
Vastaukset
Näyttelikös se Siiri Angerkoski teattereissa? :)
Pari kertaa olen poikennut, mutta kauan sitten.
Olen salaisen sisäisesti loistava näyttelijä mutta eipä ole rooleja tippunut, pitäisi kait avautua asiasta vähän.
Ja kyllä se pitäs olla kaveri katsomossa, yksin on vähän orpo olo.
Toivon että katkaiset jalkasi.
Ystäväsi
H.mää mitään siiri angerkoskee muista kun nimenä tiedä missä se on näytelly ja mitä ja sen jälkeenkö siirryn sun kanssa katsomon puolelle kun jalka on poikki ei oo ollu muuten koskaan jalka poikki jos se nyt menee niin sää oot sen manannu sen jälkeen voit vaan jännityksellä jäädä odottamaan mitä jäseniä sulta toivon katkeavan.
http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/Kuka on kukkahattutäti/1135249222490
Ajattelin että on innoittajasi... :)
"Brake a leg" on toinen vihjeeni.
Vaikka epäilen kyllä että sisäistit viestini...
Myönnä pois että yksinäinen, komea, poikamies saa aikaan rauhattomuutta pariskuntien keskuudessa, kesäteatterissakin.
Jos ei muuten niin onhan se harvinaista.
H.
ai niin se oli tämä justiina ei oo vieläkään mun rooli ton sorttinen tieysti riippuu siitä komeudesta ei oo vielä kohdalle osunu niin komeeta että olis huomannu minkäänlaista rauhattomuutta edes kesäteatterissa saatikka sit muualla edes kesällä epäilet oikein osaan sisäistää kaikki viestisi kautta viestit.
Jos olen paikalla huomaat minut helposti.
Minä olen se joka heiluttaa kepinnenässä isoa vaaleanpunaista sydäntä jossa on keskellä iso tee.
Muista kuitenkin keskittyä rooliisi, saat tehdä siitä eloisamman jos alkaa siltä tuntumaan.
H.
Olemme päättäneet tänä kesänä ajella perukkaan katsomaan kesäteatteria. Petterin eks-anopilla on rooli ja voi olla, että pistäydytään pullakahvillakin väärän puun kautta olevien sukulaisten luona ; )
- vinksin vonksin
Joka kesä. Joskus on ollut esteenä sade tai kesävieraat joita ei teatteri kiinnosta.
Ei siis kannata jättää käyntiä viimeiseen esityskertaan - Pirre*
Kesäteatteri harrastus on varmasti tosi kivaa, ja vie luultavasti paljon vapaa-ajasta/si, eikös vain? Olen ihmetellyt kuinka harrastaja porukat saavatkin niin herkullisia ja nautittavia näytelmiä ajoiksi; mie tykkään kun näytelmässä on paljon huumoria..niin että saan nauraa vatsani kipeäksi, - muttei näytelmän silti tarvia olla ihan pelkkää hömppäää...sopivasti asiaa ja hulvatonta huumoria..ihania tosiaan. :)
Kiva että jaksatte "meitä" hauskuttaa ja ilahduttaa..kiitos tteille kesän ahertajat :)
P.s. onko teillä katettu katsomo, sateella ei ole kivaa avo sellaisessa..? - tii-na-...
se harrastus on kyllä hulvattoman hauskaa joskus kun ei oo mukana niin tuntuu että jotain puuttuu esitetään se sellaisella urheiluseuran talolla ihan sisätiloissa kuumahan siellä on jos on lämmin ilma ulkona mutta aina varmempi ei oo niin säitten armoilla huumoripitoisia meidän kaikki näytelmät on ollu ennen enemmänkin sellaisia maalaismiljööseen sijoittuvia mutta viime vuosina on ollu vähän toisenlaista huumoria tällä kertaa kuin tuhka tuuleen...
- Pirre*
Pitääkin soitella taas naapuriin, josko saisin heistä kesäteatteri seuraa, nyt on kiva mennä kun ei ole enää niin hikikään.
- Tase pappa
Kunnioittava Kumarrus ja Lämmin Kiitos kaikille kesäteatterien osallistujille.
Jaksavat pakertaa meidän "KRIITIKKOJEN" eteen pitiä harjoituksia ja ilmoijen armoilla ollen, viedä esityksensä loppukaneettiin asti, huumorin pettämättä.
Kaipa se samanhenkisten seura sitten palkitsee tekijäänsä.
Ammattinikin puolesta olen SAANUT seurata vuosikymmenten aikana valtavan määrän maan eri puolella toimivien kesäteattereiden kappaleita.
Yksi yhteinen asia niillä on. Niissä tehdään työtä Sisulla ja Sydämellä.
Usein ne onnistuvat pienellä budjetilla tekemään nautittavampaa teatteria, kun ammattinäyttämöt isoine raameineen.- tii-na-...
meillä on ollu tähän asti ohjaaja joka ei ole näytellyt mukana on ollut ammattiohjaajaa ja harrastelija ohjaajaa nyt ohjaaja myös näyttelee tai sanotaanko niin päin että näyttelijä myös ohjaa =))))
Kävin katsomassa tatuointisi. Jaa, enpä moista iholleni laittaisi en edes liimattavaa, mutta se onkin makuasia..
- tii-na-...
ja mun mielestä se on niin kaunis ja vielä iloisen näköinen makuasia...
tii-na-... kirjoitti:
ja mun mielestä se on niin kaunis ja vielä iloisen näköinen makuasia...
Tuolla alempana kirjoitit, että se tatska ei ole kaikkien mieleen ja sehän on ihan tosi, sitäpaitsi se on miehinen siitä on naiseus ja kauneus kaukana noin taiteellisesti naisensieluna ajateltuna. Horoskooppimerkit ja kukkaset sekä perhoset ovat naiseuden symboleja tatskoissa. Käärmeet, luurangot jne. ovat miehisiä tatskoja.
Miten koet nämä kimppuuni hyökkääjät ja sinun puolustajat kun kirjoitan mielipiteitäni. Osaat itse puolustaa kuten Pirrekin mikä näitä ihmisiä vaivaa? Itse tulevat herjaamaan ja syyttävät minua vaikka kerron vain makuasia mielipiteeni.
Mitä mieltä olet puskasta itseään puolustajista?
Pirre paljastui tuolla toisessa ketjussa puskahuutajaksi.- tii-na-...
korpikirjailija kirjoitti:
Tuolla alempana kirjoitit, että se tatska ei ole kaikkien mieleen ja sehän on ihan tosi, sitäpaitsi se on miehinen siitä on naiseus ja kauneus kaukana noin taiteellisesti naisensieluna ajateltuna. Horoskooppimerkit ja kukkaset sekä perhoset ovat naiseuden symboleja tatskoissa. Käärmeet, luurangot jne. ovat miehisiä tatskoja.
Miten koet nämä kimppuuni hyökkääjät ja sinun puolustajat kun kirjoitan mielipiteitäni. Osaat itse puolustaa kuten Pirrekin mikä näitä ihmisiä vaivaa? Itse tulevat herjaamaan ja syyttävät minua vaikka kerron vain makuasia mielipiteeni.
Mitä mieltä olet puskasta itseään puolustajista?
Pirre paljastui tuolla toisessa ketjussa puskahuutajaksi.vastasin jo kerran pitkään ja hartaasti ja hups kaikki hävis kun tuhka tuuleen pitää lähtee töihin mutta mutta myöhemmin kyllä kerron mielipiteeni aurinkoista aamupäivää toivotan kalloni kanssa ;))))
- tii-na-...
tii-na-... kirjoitti:
vastasin jo kerran pitkään ja hartaasti ja hups kaikki hävis kun tuhka tuuleen pitää lähtee töihin mutta mutta myöhemmin kyllä kerron mielipiteeni aurinkoista aamupäivää toivotan kalloni kanssa ;))))
no niin työpäivä pulkassa opetin sukulaistytön kassalle tuli meille vähän kesätienesteihin ja tatskoihin mää en niistä hempeistä ruusunnupuista enkä perhosista tykkää sanotaanko etten osaa olla niissä mieluummin haluan räväyttää en mää oikeen oo mitään mieltä niistä puolustelijoista enkä kimppuunhyökkääjistä mutta jokainen voi sanoo mielipiteensä asioihin puskasta puolustelijat niin ittensä kun muitten saa mun puolesta puskailla kaikessa rauhassa enää viitti ees niille vastailla kyllä mää haukun ja puolustan ihan omalla nimmarilla ja täysillä jos on tarvis.
Miks tuo piti käydä ilmottamassa teatteriketjuun??
En mäkään laittiais päälleni liivihametta!Teatteriketjuun tietenkin elämämme on teatteria. Silkkaa kulissien kätköissä lymyämistä sekä näyttelemistä. Jokaisella on oma roolinsa sinulla on ainakin kaksi roolia ; ) vaan ei se minua haittaa minä olen olen kaksoisolentoni Korppiksen kanssa parhaat kamut, revi siitä.
Liivihamekin on makukysymys ja luonnollisesti on otettava huomioon käykö se kehon mittasuhteisiin vai onko se liian rohkea varsinkin jos vartalon muodot rönsyilee ja suonikohjut sinertävät legginsien läpi.- *email*
Teatteriketjuun tietenkin elämämme on teatteria. Silkkaa kulissien kätköissä lymyämistä sekä näyttelemistä. Jokaisella on oma roolinsa sinulla on ainakin kaksi roolia ; ) vaan ei se minua haittaa minä olen olen kaksoisolentoni Korppiksen kanssa parhaat kamut, revi siitä.
Liivihamekin on makukysymys ja luonnollisesti on otettava huomioon käykö se kehon mittasuhteisiin vai onko se liian rohkea varsinkin jos vartalon muodot rönsyilee ja suonikohjut sinertävät legginsien läpi.Kyllä sä sitten osaat olla ilkee ihminen.
Oma turhautuminen purkautuu muille vittuilemisena. *email* kirjoitti:
Kyllä sä sitten osaat olla ilkee ihminen.
Oma turhautuminen purkautuu muille vittuilemisena.Oletko tyhmä email, jos minä olen ilkeä ja minttupuu kiltti niin olet sinä tyhmä.
- *email*
Oletko tyhmä email, jos minä olen ilkeä ja minttupuu kiltti niin olet sinä tyhmä.
En minttupuuhun ottanut millaistakaan kantaa.Sinä olet ilkeä, alhainen.
Oletko tyhmä email, jos minä olen ilkeä ja minttupuu kiltti niin olet sinä tyhmä.
Sun oli pakko tulla tähän ketjuun ilkeilemään Tiinalle!!
Muuten oisin kyllä ollut hiljaa.*email* kirjoitti:
En minttupuuhun ottanut millaistakaan kantaa.Sinä olet ilkeä, alhainen.
"En mäkään laittiais päälleni liivihametta! " tämä lause ei ehkä sano sinulle mitään koska olet tyhmä, mutta minä osaan lukea viestit oikein. Hus ja natakaa jo olla ja Tiina vastaa kunhan kerkiää. Näytelmän ensimmäinen väliaika menkää sumpille ; )
- *email*
minttupuu kirjoitti:
Sun oli pakko tulla tähän ketjuun ilkeilemään Tiinalle!!
Muuten oisin kyllä ollut hiljaa.Anna olla tuo hakee vaan riitaa tänäiltana
- *email*
"En mäkään laittiais päälleni liivihametta! " tämä lause ei ehkä sano sinulle mitään koska olet tyhmä, mutta minä osaan lukea viestit oikein. Hus ja natakaa jo olla ja Tiina vastaa kunhan kerkiää. Näytelmän ensimmäinen väliaika menkää sumpille ; )
Olehan hätistelemättä.Lopeta itse.Et ole määrääjän asemassa.
- Liivihame
http://www.google.fi/search?q=liivihame naiselle&hl=fi&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=GIUeToLCCYvDswbLtOmoAg&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CDgQ_AUoAQ&biw=1366&bih=587
Hyvännäköisiä liivihameita vai mitä mieltä olet?
Mikä se mun toinen roolini on, ekan tiedän, olen minä, kuten sinä olet sinä.
ps. painoindeksi 22Voit olla painoindeksiltäsi vaikka 15 se ei kerro sopiiko liivihame sinulle.
Tiinan tatska ei ole minun makuuni niin pitääkö siitä nostaa pirun moinen meteli. Tiinallehan viestini oli osoitettu ei sinulle joten älä pistä nokkaasi joka soppaan palaa vielä ja alkaa punottaa. Tiina kyllä pitää puolensa jos haluaa heittää hetulaa kanssani..
Onneks Tiina osaa, tiedän.
Mut toi tatska ei kuulunu mihinkään teatteriin, oisit kai voinut sen sanoo Tiinalle vaikka galleriassa.- tii-na-...
se on kaamee suurimman osan mielestä mä tiedän mutta se on niin taiteellinen ja niin elävän näköinen etten antas sitä mistään hinnasta pois enkä muuten laittas sitä liivihametta mutta ei kerrota korppikselle vaikkei mulla ookkaan suonikohjuja ja painoindeksi pyörii tuolla...
tii-na-... kirjoitti:
se on kaamee suurimman osan mielestä mä tiedän mutta se on niin taiteellinen ja niin elävän näköinen etten antas sitä mistään hinnasta pois enkä muuten laittas sitä liivihametta mutta ei kerrota korppikselle vaikkei mulla ookkaan suonikohjuja ja painoindeksi pyörii tuolla...
ei se mittä karmee oo ,erikoinen enemänkin.
Tuli vaan mieleen et toi kuva on enimäkseen piilossa kun on tollases paikassa.
Mulla muuten huomio kiintyi tohon punaseen kynteen ,se ikäänkuin osottaa mitä katotaan.
Mun mielest siin on aikapaljon mieleen tulevia ajatuksia kun se kallo kurkkaa tollai nahan reijästä.- tii-na-...
piikkiö kirjoitti:
ei se mittä karmee oo ,erikoinen enemänkin.
Tuli vaan mieleen et toi kuva on enimäkseen piilossa kun on tollases paikassa.
Mulla muuten huomio kiintyi tohon punaseen kynteen ,se ikäänkuin osottaa mitä katotaan.
Mun mielest siin on aikapaljon mieleen tulevia ajatuksia kun se kallo kurkkaa tollai nahan reijästä.mustakin se on just niin aidon näköinen että se olis just repässy nahkaan reijän mistä se kurkistaa se kynsikin on kyllä siinä aika hallitseva värinsä puolesta mutta kun piti pitää paitaa ylhäällä.
- meeriamanda
Voi kyllä, jokuset mennään läpi, hieman pyytelyäkin joudun tekemään, kaverini kun ei ole niin ´otettu´ teatterista kuin minä :))
Talvisinhan käyn noin 6viikon välein pitkäaikaisen naisystäväni kanssa , ja meillä on useita teattereita mistä valita. Odotamme teatterijulkaisua ihan innolla, ja sitten päätämme mitä menemme katsomaan. Tilaamme liput melkein samantien, ja aina on varaihminen jonka saa kaveriksi jos jostain syystä toiselta on ´ pääpoikki´ muuta syytä ei huomioida :D Tottakai teatterissa käyrään ja varsinkin kesäteatterissa,se on koko mailmassa ainutlaatusta amatööripohjalla olevaa kulttuuria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889