heitetään , tien varteen . kitos destialle roskalaatikoitten pois vienistä levähdyspaikoilta.
roska pussit
15
203
Vastaukset
- paskaa paljon
Suurempi ongelma on joka paikaan paskovat porot. Niitä ei destia siivoa!
- siat ja porsaat
No kun niitä taukopaikkojen roskiksia alettiin käyttää väärin, niin toki pitää pois ottaa.
Mikä se on Destia maksamaan muiden roskista? - täällä juupati
juupatia vaan ja puskarossia vaan tienvarteen, on turisteillaki jotain kettelemista kisuroiden lisäksi.
- roskaajako?
Ylimuoniossaki yks virkamies pariskunta kehtas roskansa viä utkulevikkeen roskiin ja se kylähullu valojen vilkuttaja kans tietenki.
- reiska destia
jaa että ihan virkamiehetki viepii roskansa Destialle. melkosta touhua. se kylähulluhan ajjaa itte ilman (ajo)valoja kokoajan, mitä sillä on vilkuttamista muille?
- roskakuski......
hulakylly on ihan kylähullu, hehku hyvä.
- Molokkidyykkari
On se vain hommaa ko valtion virkamies ja niin tiukila. Bongasin sen isännän useasti muttei emäntä sattunu minunaikana.
Hyvä Destia!
Suurin osa P-paikkojen roskista on kiinteistön normaalista elämisestä tulevaa talousjätettä, joita itarat paikalliset paskiaiset tuovat P-paikoille. Mikä velvollisuus Destialla on näitä kuskata? Ei mikään.
En ymmärrä miksi joidenkin kiinteistöjen edes sallitaan jäädä yleisen jätehuollon ulkopuolelle tai sitten 240-astia tyhjennetään vain kahdesti vuodessa. Nämä niitä roskaajia ja toisten laatikoiden täyttäjiä ovat.
Eräässäkin kyläpaikassa Sodankylässä pari viikkoa sitten talon emäntä sanoi kahvipöydästä noustessamme että ottakaa tuo roskapussi mukaan ja jättäkää johonkin. Ihmeellistä itaruutta. Samanlaiset yleensä yli 60v mummelit täällä Muoniossakin noita roskia kuljettavat.- 2+14
Äläpä yleistä O-Mikko! Miten niin mummelit? Miksi et sanonut siellä kyläpaikassa asiasta?
Kyllähän sitä kysyin, että eikö teillä jäteauto kulje, mutta vastauksesta en saanut mitään selvää, se kai oli rouvan tarkoituskin...
Kyllä näitä näkee useita. Muistan kuulleeni ainakin yhdestä tapauksesta Muoniossa, jossa roskapussin varkain muualle vienyt oli jäänyt kiinni, kun roskapussin sisällä oli nimellä varustettuja kirjekuoria ja lehtiä. Laskun tämä henkilö kertoi saaneensa ja pitkin hampain sen maksoi. Tästä on kyllä aikaa jo 20 vuotta...
- Surkeeta on..
Taitaa olla suomessa jätehuolto olla vain suurissa kaupungeissa.. Jos ei ole paikkaa mihin viedä mökkiläisen, jää tienvarteen tai jänkään.
- Hautausmaa roskis
Kuka muoniossa on niin hullu, että vie reuhalanmaan roskikseen vanhoja polkypyörän runkoja ja resuja mattoja sekä mansikka laatikoita ja vauvan vaippoja, tuohon asiaan vois alkaa jo joku puuttuhmaan. Ei niitä vissiin muuta harrasta ku rikhaat ja ne muonion kristityt.
- rusilan kuisku
vaan kun ihminen tuottaa aina jätettä, niin johonkin se on kuiteski laitettava.
Mitä jos ei muuta paikkaa?
Roskaa tulee ja kakkaa kans. - ei varaa jätemaksuun
Mie vien aina jätteet mettään, kyllä sitä riittää, jätettä, että mettää. Laitan kyllä niin, ettei näy ihan tienvarrelle.
- tuo on hyvä juttu
sepä hyvä, antaa siistin vaikutuksen, kun ei silmään pistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361753- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450