Minulla on vanha DNA laajakaista sopimus, jonka nopeus on 2m/1M, hinta noin 35e ja huomasin äskettäin, että DNA tarjoaa nykyään tuota uutta S 10M/1M tarjouksena 24.90e/kk, normaalihinta 29.90e. Eli kysyisin, jos jollakulla olisi asiasta kokemusta tai tietämystä, että:
1. Onko ylipäätään mahdollsta vaihtaa vanha liittymä tuohon uuteen?
2. Tuleeko mitään avausmaksuja ym?
3. Onko mahdollista saada liittymä tarjoushintaan entisenä asiakkaana?
Kiitos etukäteen!
Entisen DNA laajakaista sopimuksen vaihto DNA Laajakaista S 10M
Tietämätön Welho
1
325
Vastaukset
- eljii
edelliselle asuinalueelleni tuli viime vuonna valokuidut ja kymmenmegaisen (vai olikohan 30-megaisen) tarjoushinta 19,90 ... Sitä edeltävässä asuinpaikassani maksoi Elisan kiinteä 24,90 (1M tai 2M). Eli: aika ajoin kannattaa tarkistaa eri kilpailijoiden tarjoukset. Yleisesti ottaen pätee, että vanhoissa sopimuksissa häviää euroja
itse valitsin muuttaessani kesällä 2009 liikkuvan laajakaistan 12,90 €/kk. Sen sopimus päättyi mutta jatkan toisen operaattorin liikkuvalla hintaan 13,90 €/kk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411425- 541153
- 591087
- 721025
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55940- 106932
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31784