Vapaa kuvaus

2Lesken

Aloituksia

467

Kommenttia

6303

1. Tallin joulu

Olen laittanut talliin heinistä istuimet ja vanhasta ovesta pitkän pöydän pukkien päälle. Kahvi-tee- ja glögitermikset
    60 plus
    14
    32
  2. Se on sitten talvi

Se on sitten oikein talvi kun lunta sataa reippaanpuoleisesti. Lapset ja koirat tykkää. Mutta aikuiset ovat ihan helis
    60 plus
    10
    32
  3. Tulkaa Trumpit kylään

Trumpit tulevat jälleen Eurooppaan kesällä. Englantiin ja Ranskaan. Voi miten olisi kivaa, jos taas poikkeaisivat tääll
    60 plus
    12
    32
  4. Lennu on poissa

Syvä osanottoni presidenttiparille Lennun poismenon johdosta.
    60 plus
    6
    32
  5. Matti Mattsson Tokiossa

Hurraa uimari. Loistava suoritus Matti Mattsson https://youtu.be/GhdKm0U3lVc
    60 plus
    5
    32
  6. Ihana juhannus

Muistoja tulvii mieleeni ihanasta juhannuksesta. Maistraattiin mentiin polkupyörillä. Ja sanoimme tahdon. Elämäni mies.
    60 plus
    15
    31
  7. Porilaisten marssi

Pojat, kansan urhokkaan, mi Puolan, Lützin, Leipzigin ja Narvan mailla vertaan vuoti, viel' on Suomi voimissaan, voi vai
    60 plus
    2
    31
  8. Löhöäminen on rautaa

Oi miten minä rakastan löhöämistä. Ei tarvitse tikkua ristiin laittaa. Ei ketään passata. Ei kukaan ole ronkumassa mitää
    60 plus
    30
    30
  9. Hyvää huomenta palstalaiset

Hyvää huomena täältä lännestä. Istuin kuumassa bussissa maanantaina Oli alkanut asfalttityöt. Siinä sitten odotettiin, k
    60 plus
    2
    30
  10. Kylämme on kaunis

Aamulla kun olin hurmurikoiran kanssa lenkillä, ihastelin kaunista, joskin kylmää maisemaa. Kuunsirppi ja pohjantähti l
    60 plus
    4
    29
  11. Michael Jackson

Katsoin järkyttyneenä M. Jacksonin dokumentin. Miten voi poikien äidit ja isät olla noin kaameita? Eikö hälykellot ole
    60 plus
    12
    29
  12. Elämän kiertokulkua

Nautin kahvista eilen aamulla kuuden aikaan. Katselin ulos kaunista maisemaa. Iso peltoaukea ja taivaanrannalla pyöriv
    60 plus
    2
    29
  13. Lisää turvapaikanhakijoita Suomeen

"Hallitus on päässyt sopuun Välimereltä tuotavista turvapaikanhakijoista - Suomi ottaa 175 alaikäistä tai yksinhuoltajap
    60 plus
    47
    29
  14. Voihan korona minkäs teit.

Onpa itselläni outo ja ristiriitainen tilanne ja tunne. Korona on päivän sana ja koko maailma on sekaisin tämän tappaja
    60 plus
    7
    29
  15. Krassin kukka

Huomenta palstalaiset. On melkoinen sumu, että ei tuulimyllyjäkään näy kaffeta juodessa. Nyt on minun onnenpäivä. Juon t
    60 plus
    6
    29
  16. Kiinalainen Hevonen

Minäpä olen kiinalaisessa horoskoopissa Hevonen. Tämä on paljon parempi kun se toinen. Hevosen vuonna syntyneet ihmiset
    60 plus
    7
    29
  17. Porilaisten marssi

Iivo Niskanen on kultaa. Jees https://youtu.be/tuHLyEasieI
    60 plus
    0
    29
  18. Paljo kello o

Kysäisin yhtenä päivänä eräältä mieheltä "paljo kello o" Mies vastasi "150 ekee" Mitäh? Olin sanaton ainakin 10 sekuntia
    60 plus
    2
    29
  19. Ylös ulos ja lenkille.

Oikein hyvää huomenta palstalaiset. Olen tullut aikaisella koulubussilla keskustaan. Sivumennen sanoen bussi oli täynnä
    60 plus
    7
    28
  20. Älyvapaa missi

No voi hyvät hyssykät tuotakin yhtä fittnesmissiä. Valittu myös miss Helsingiksi. Eikö hänelle mikään riitä? Lahjaksi
    50 plus
    0
    25