Vapaa kuvaus

Keski-ikäinen keskustelija ja sinkkuäiti Länsi-Uudeltamaalta.

Aloituksia

18

Kommenttia

1763

1. Kaikki+nuo+mainitsemasi+asut+löytyi+nuorilta+tytöiltä+(15-18C+lämpötila+ei+haitannut+yhtään)..+Ainakaan+itse+en+nähnyt+yhtään+yli+~22v+mainitsemissasi+vaatteissa+nähnyt+ja+suurin+osa+oli+vain+alaikäisten+puolella.+Nuoruuteen+kuuluu+omien+rajojen+kokeilu+ja+oman+tyylin+etsiminen.+Ei+minua+häiritse+millään+tavalla+se,+jos+joku+halua+bilettää+alusvaatteissa.+Lähinnä+säälittää,+kun+samat+mimmit+tulee+myöhäisillasta+vastaan+suhteellisen+sekaisin+ja+sitten+aika+usein+joku+teini+tai+vanhempi+setä+ihan+kunnolla+kopeloi,+ja+toinen+on+jo+tilassa+ettei+välttämättä+ymmärrä+enää+mihin+ryhtyy+tai+mihin+tilanne+johtaa.+Jos+keski-ikäiset+sedät+alkaisi+tangoissa+festareilla+kuljeskella,+tai+edes+nuoremmat,+kyllä+sitä+ensimmäiseksi+miettisi,+onko+kaikki+kotona+vai+onko+polttarit+menossa.+😂+Paidaton+mies+taas+ei+aiheuttaisi+sen+kummenpaa+ihmettelyä,+jos+lämpötila+olisi+enemmän+kuin+25C.Tosiaan+pukeutuminen+on+ihmisen+oma+asia.+Ei+häiritse,+eikä+vaatteet+ihmistä+muuta.
  2. On+kaksi+ääripäätä:+1-+paita+ja+peppu,+kaikki+tehdään+yhdessä+tai+2-+mitään+yhteistä+ei+ole+lukuunottamatta+asuntolaina,+koti,+sama+sänky,+murahtelut+(=”kommunikointi”)+ja+ehkä+myös+seksi+(tolla+yhtälöllä+sitä+tuskin+on+enää).+Miksi+pitäisi+valita+ääripäät?+En+ota+kumpaakaan,+jos+tarjolla+ei+ole+muuta!+Siteeraan+omaa+tekstiäni+muulla:+”Hyvä+ihmissuhde+on+sopiva+sekoitus+vahvaa+tunneyhteyttä,+intensiivistä+läsnäoloa+sekä+riittävää+erillisyyttä.+Tasapaino+ei+ole+helppoa,+mutta+sen+pitää+olla+molempien+tavoite.”+Painottaisin+tuossa+sanaa+riittävä+erillisyys.+Se+mikä+riittää+riippuu+henkilöstä+1+ja+2,+ja+kuinka+paljon+läheisyyttä+tarvitaan+riippuu+henkilöstä+1+ja+2.+Ei+ole+oikeaa+ja+väärää,+vaan+kahden+ihmisen+pitää+tarpeiltaan+osua+riittävän+lähelle+toisiaan.+Ymmärrän+hyvin+miksi+kaipaat+palstaa+parisuhteen+päälle.+Ja+olet+myös+avoimesti+kertonut,+ettei+puoliso+pysty+vastaaman+seksuaalisiin+tarpeisiisi.+Sanoisin,+siis+että+olet+jotain+vaille+liitossasi+(oli+se+sinulle+sitten+pieni+tai+iso+asia).+Palsta+voi+olla+myös+hakea+viatonta+flirttiä+ja+puhua+seksistä.+Omasta+kokemuksesta,+ex-liitosta+haluttoman+miehen+kanssa,+tiedän,+että+flirtti+ja+keskustelukin+voi+auttaa+säilyttämään+itsensä+sen+kaiken+keskellä.+Itse+en+ole+ihminen,+joka+viihtyy+ihan+noin+pienissä+ympyröissä+mitä+kuvaat.+Muita+ihmisiä+tarvitaan,+omia+menoja+yhteisen+ajan+rinnalle.+Suhteessakin+näen+omia+ystäviä+ilman+puolisoa,+tosin+riippuu+myös+puolisosta+ja+ystävän+puolisosta+miten+hyvin+heillä+sujuu.+Ex-puoliso+oli+niin+umpi-introvertti+ettei+kehenkään+ystäväni+puolisoon+syntynyt+juuri+mitään+kontaktia.+Jos+taas+ystävien+puolisoilla+klikkaa,+on+yhteinen+aika+luontevampaa,
  3. Etsin+sisimmässäni+tositarkoituksella,++mutta+haku+ei+kyllä+ole+päällä+millään+lailla.+🤣+Jos+käyn+keikalla+tai+risteilyllä,+mitä+en+kovin+usein+tee+arjessa,+en+edes+yritä+olla+avoin+uusille+tuttavuuksille.+🙄+Ainoa+missä+flirttailen+ja+juttelen+miehille+vapaasti+on+työ.+Siellä+ihmiset+on+tuttuja+(moni+on+tutumpi+mitä+työkaverit+yleensä+on,+koska+työ+vaatii+hyvää+yhteistyötä+onnistuakseen)++ja+jo+etukäteen+tietää,+että+ihmisen+luonne,+äly+ja+arvot+osuisi+kohdilleen.+Flirtti+ei+tietenkään+johda+kuin+hyviin+keskusteluihin+korkeintaan…+🙃+Jos+mies+olisi+kiinnostunut,+ja+tekisi+aloitteen,+voisi+tilanne+olla+eri.+Jotain+ihan+pientä+kevyt+sutinaa+on+kolmessa+vuodessa+ollut+muutama+kerran+toki,+mutta+ei+mitään+mikä+voisi+edes+viitata+suhteen+alkuun.+++Se+miksi+haku+ei+ole+päällä,+vaikka+olen+ollut+3v+sinkkuna+johtuu+siitä,+että+hakeminen+on+NIIN+turhauttavaa+ja+aikaavievää+puuhaa.++Oikean+löytäminen+ei+ole+kovin+helppoa…+ja+lähinnä+teen+itse+itselleni+kynnyksen+jo+hakemiseen.+Olen+vähän+miettinyt+pitäisikö+nyt+lomalla+pistää+’verkot+vesille+ja+vaan+kokeilla+miltä+treffailu+ja+keskustelu+miehen/miesten+kanssa+tuntuu.+Oman+profiilin+voi+sulkea+helposti,+jos+koko+homma+on+ahdistavaa.+En+vielä+tiedä+mihin+kanssa+päädyn,+kunhan+vaan+vielä+mietin+asiaa.