nauranut ihan aidosti? Ihan vesissä silmin? Ihan vatsanpohjasta saakka? Mikä oli se asia, muistatko sen?
Mille olet viimeksi
31
71
Vastaukset
- Anonyymi
No sehän meni näin että joskus kauan aikaa sitten meillä oli kissanpentu joka yritti hypätä pöydälle lattialta mut se nous vaan sentin ylöspäin kaatu selälleen ja jäi hämmästyneenä tuijottamaan minua😁
- Anonyymi
😄😁😁
- Anonyymi
Sieluni silmin nään tilanteen.. ressu.. 😄
- Anonyymi
Pilan päiten- ohjelmassa tapahtuneille pilailuille.
- Anonyymi
😁😁
- Anonyymi
Mitä tuota nyt siinä ei varpilla ollu tik tokissakaan
Oliko se eilen, taisi olla. Muistan mutten viitti kertoa mille nauroin. Tänäänkin nauroin, mutten niin hersyvästi kun eilen. Mä nauran kyllä päivittäin. Ainakin hymyilen edes lapsilleni. He saa mut iloiseksi olemassa olollaan.
- Anonyymi
Mikset viitsi? Kerro nyt? :D
Anonyymi kirjoitti:
Mikset viitsi? Kerro nyt? :D
En mä viitti. Se on vähän ilkeetä, niin olen hiljaa. :)
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
No pääasia, että olet nauranut :)
Anonyymi kirjoitti:
No pääasia, että olet nauranut :)
Nojoo. Ei ainakaan enää masenna. On löytynyt ilo taas elämään. :)
- Anonyymi
Naurattako sua ilkeys???
Anonyymi kirjoitti:
Naurattako sua ilkeys???
Ei ilkeys, mutta se että nauroin oli vähän ilkeetä. Huvittava tilanne.
- Anonyymi
Nojoo. Ei ainakaan enää masenna. On löytynyt ilo taas elämään. :)
Tietysti ei kenenkään kustannuksella. Se olisi…vähän makaaberia.
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti ei kenenkään kustannuksella. Se olisi…vähän makaaberia.
No menee sarjaan hauskat kotivideot. Vähän väkisinkin pääs hörönauru.
- Anonyymi
No menee sarjaan hauskat kotivideot. Vähän väkisinkin pääs hörönauru.
No meillä kävi kans silleen, että vesiletkuun oli jäänyt painetta ja toinen vain luottavaisin mielin menee sitä seinästä irrottamaan; eihän siinä :D, mut kun letku irtosi, niin se turautti voimalla kaikki vedet letkunrassaajan naamaan niin, että surffitukka heilahti ja tekijällä oli kyllä yllättävä ilme 😂😂😂
Nauru tuli, ei mahdollisuutta pidätellä 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No meillä kävi kans silleen, että vesiletkuun oli jäänyt painetta ja toinen vain luottavaisin mielin menee sitä seinästä irrottamaan; eihän siinä :D, mut kun letku irtosi, niin se turautti voimalla kaikki vedet letkunrassaajan naamaan niin, että surffitukka heilahti ja tekijällä oli kyllä yllättävä ilme 😂😂😂
Nauru tuli, ei mahdollisuutta pidätellä 😁Sen, minkä kesä kastaa, sen se kuivaakin 😄😄😄
Anonyymi kirjoitti:
Nauru tuli, ei mahdollisuutta pidätellä 😁Hahhah, tilannekomiikkaa parhaimmillaan. :"D
Anonyymi kirjoitti:
Sen, minkä kesä kastaa, sen se kuivaakin 😄😄😄
Tämä pitää paikkansa! :D
- Anonyymi
Viime viikolla, jotain hölmöiltiin
- Anonyymi
On siitä tosi pitkä aika, en edes muista.
En muista ihan varmaksi, että oliko viimeks, mutta naurettiin pojan kanssa kippurassa, kun se joskus rakenti polkupyörään mopon moottorin ja oli tehnyt sen käynnistämisestä videon pätkän.
Se pyöräytti sitä käyntiin autotallissa porakoneella ja se syttyi tuleen. Tönäs sen pihalle ja tuli jalalla tamppaamaan kuvaruutuun pikkupalon... sit huomas, että viritys oli pihalla tulessa...reagoi ihan fiksusti ja kävi jauhesammuttimen...kuului vaan kohinaa ja tuli hirvee jauhepilvi ja sälli yski... sit video loppui.
Nyt sille vaan naurettiin vedet silmissä. Varsinkaan kun ei mitään pahempaa sattunut silloin ja ihan oikein toimi sälli, vaikka sit tuumittiin heti yhdessä, ettei ehkä ihan autotallissa sisällä kannata noita virityksiä testata. 🤣- Anonyymi
Hahahah hah heh auts 😂😂
Anonyymi kirjoitti:
Hahahah hah heh auts 😂😂
Jos vois plurrata naamat ja ei tunnistais siitä poitsua, vois sen jakaakin, mutta en edes yritä...eiköhän tuo selitys riitä? 😁
Siitä taitaa joku vuosi olla ja se alkuun oli jannun itsetunnolle kolaus, kun vaan nauroin...mutta nythän tuo jo itsekin kiemurteli sohvslla ja nauroi, kun katseltiin uusiks.
Neitikin tuli huoneestaan katsomaan, mikä niille tuli...se nauroi ehkä vaan meidän kutkattamiselle....😁- Anonyymi
Disseisback kirjoitti:
Jos vois plurrata naamat ja ei tunnistais siitä poitsua, vois sen jakaakin, mutta en edes yritä...eiköhän tuo selitys riitä? 😁
Siitä taitaa joku vuosi olla ja se alkuun oli jannun itsetunnolle kolaus, kun vaan nauroin...mutta nythän tuo jo itsekin kiemurteli sohvslla ja nauroi, kun katseltiin uusiks.
Neitikin tuli huoneestaan katsomaan, mikä niille tuli...se nauroi ehkä vaan meidän kutkattamiselle....😁Arjessa tapahtuneet tahattomat asiat ovat yleensä niitä missä ihminen nauraa aidoimmillaan, silleen hersyvästi
:D Voi jäädä vuosiksi mieliin :D Anonyymi kirjoitti:
Arjessa tapahtuneet tahattomat asiat ovat yleensä niitä missä ihminen nauraa aidoimmillaan, silleen hersyvästi
:D Voi jäädä vuosiksi mieliin :DJoo. Ihan parhaita...
Tytöstäkin on hauska juttu... oltiin Himoksella laskettelee ja se halus tuolihissiin. No siinä oli sit punasta ja mustaa rinnettä tiedossa, jos mieli sieltä alas tulla ja oli jo iltapäivä. Oltiin koko päivä oltu rinteessä. Mä olin vähän wingman tytölle...
No tyttö halus tuolihissiin ja uskoi pääsevändä punaisen rinteen alas..
Tultiin sitä ja mä meni alapuolella, että kerkeen saada sen kiinni, jos se karkaa liian vauhdikkaasti...
No se tuli auraamalla jyrkkää kohtaa, mikä tietty oli jäässä. Ja oikeaoppisesti laidasta laitaan loivasti, ettei vauhti kasva... mutta käännöksiin joutui tekemään sitä kovemmin työtä ja puhti oli jo pois...vauhtikin kasvoi ja kohta mentiin jo aika vauhdilla kohti laitaa ja laitaan oli tehty sellainen puoli-uu, joten sukset kohti taivasta ja tyttö kaikkine sauvoineen, suksineen tyttömäisen rääkäisyn kanssa umpihankeen.... mullahan meni aikaa, että pääsin mäkeä ylös ja oli se koominen näky... takapuoli oli hangessa ja suksea ja sauvaa, sekä punaisena raivosta huutava pää vaan näkyi, sekäkä jalkaa ja kättä. 🤣
Oikeesti oli talkoo saada se neiti alas mäestä... mä en voinut mitään, että nauratti se tilanne ja tytölle taas se meni henkilökohtaisesti ihon alle...😁
No nyt sille on tyttökin nauranut, mutta mäessä ja mökilläkin sain vaan tuikean mulksisun naureskelulleni. 🤣
- Anonyymi
Pihalla ukko ihmetteli mihin kissan jahtaama hiiri oli kadonnut. Sitten tuo alkoi hihkumaan ja taputtelemaan housujen päältä jalkojaan ja tais keksi jonkun uuden tanssin samalla. .Hiiri oli nimittäin menny sen farkkujen lahkeesta sisään. Eihän siinä auttanu muuta kuin kiskoa housut kinttuun ja sieltähän se hiiruli loikkas ulos.
Nauroin niin, että mahaan sattui.. höhöö.- Anonyymi
😂😂🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Oikein miehelle, kesällä voi olla elämää yllättävissä paikoissa 🤣🤣
- Anonyymi
Juhannuksena pyllistys pierulle. En kerro enempää. Oli niin typerää ja väsynyttä juttua porukalla.
Töissä viimeksi eilen ja viime viikolla kun olin toimistolla, Tiukat aikataulut, satojen miljoonien paineet niskassa, kova tahti ja haastava tekeminen, mutta silti huumori kukkii ja huuli lentää ihan koko ajan. Samanhenkistä porukkaa ja oikeastaan melkein kaikilla leikkaa tosi kirkkaasti. Ihania ihmisiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1824180
- 331538
Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi391447Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211433Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,171332- 1071249
Kyllähän tämä vähän kirpaisee
Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah381167Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun301150- 121067
Sulla on uskomaton luonne
Saat minut hetkessä iloiseksi, tai sanotaan nyt niin, että ajatus sinusta saa sydämeni hyppimään riemusta. En vain saa s441008